طراحی فوق العاده و دیدنی گوشی آنر مجیک ۶ پرو قبل از اعلام رسمی منتشر شد + عکس‌ها

ژانویه 2, 2024 0 نظر 53

طراحی گوشی آنر مجیک ۶ پرو، که اخیرا قبل از رونمایی رسمی خود نمایان شده است، باعث هیجان و توجه بسیاری از علاقمندان به تکنولوژی و دستگاه‌های هوشمند شده است. این گوشی، با طراحی خاص و زیبا، از نخستین لحظات نگاه‌ها و تحلیل‌ها را به خود جلب کرده و به عنوان یک دستگاه منحصر به فرد در دنیای گوشی‌های هوشمند شناخته شده است.

طراحی زیبا و منحصر به فرد این گوشی با استفاده از جزئیات نوآورانه و مدرن مانند صفحه‌نمایش FullView و دوربین‌های عقب چندگانه، این دستگاه را به یک آثار هنری تبدیل کرده است. عکس‌های منتشرشده از گوشی آنر مجیک ۶ پرو نشان‌دهنده‌ی آن است که این محصول چندین الگوی زیبا و جذاب در رنگ‌های مختلف در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

با ترکیب زیبای این گوشی از رنگ‌ها، جزئیات دقیق و نمایشگری بی‌نقص، قابلیت جذب توجه هر کسی را داراست. به نظر می‌رسد که آنر با این محصول جدید، قصد دارد تا وارد بازار گوشی‌های هوشمند شود و در قله‌ی برترین تجارت‌ها نیز جای خود را تثبیت کند.

۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۸

طراحی آنر مجیک ۶ پرو – Honor Magic6 Pro در یک پوستر رسمی به‌نمایش درآمد؛ ظاهر و رنگی که برگرفته از تمدن چین و زیبایی‌های طبیعت، با چاشنی سادگی است.

ژائو مینگ، مدیرعامل Honor برای بالا بردن تب هیجان علاقه‌مندان، پوستری را از گوشی آنر مجیک ۶ پرو منتشر و طراحی آن را چند روز پیش از معرفی رسمی، فاش ساخت.

او فلسفه پشت طراحی گوشی‌های سری Magic 6 را الهام‌گیری از زیبایی‌های موجود در طبیعت و نوعی سنگ یشم تراش خورده در چین باستان توصیف کرد.

رندرهای منتشر شده توسط افشاگران چینی هم این گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. می‌بینید که جزیره دوربین یادآور آنر مجیک ۵ پرو است؛ ولی حالا به‌جای یک دایره‌، شکل مربع-دایره‌ای دارد که زیبایی دوچندانی به آن می‌دهد. رگه‌های مرمری پنل عقب گوشی هم حسابی جلب توجه می‌کنند.

اما علاوه بر این سبز یشمی، آنر مجیک ۶ پرو باید دست‌کم سه رنگ دیگر؛ شامل مشکی، سفید و ارغوانی هم داشته باشد. برحسب ظرفیت حافظه داخلی نیز سه نسخه یک ترابایتی، ۵۱۲ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خریداران خواهد بود. از دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ شواپیکسلی آن هم که هرچه بگوییم، کم گفته‌ایم.

کمپانی چینی از تاریخ ۲۰ دی، رویدادی دو روزه را برگزار خواهد کرد که در آن شاهد رونمایی از رابط MagicOS 8.0 و گوشی‌های سری Magic6 خواهیم بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها