آشکارسازهای مجهز به ارتباط ماهواره‌ای در گوشی‌های زیبا و قدرتمند آنر مجیک ۶ + تصاویر

ژانویه 1, 2024 0 نظر 22

گوشی‌های چینی آنر مجیک ۶ به عنوان یکی از گوشی‌های پرطرفدار و با قیمت مناسب در بازار به شمار می‌روند. این گوشی‌ها جزو گوشی‌های پرفروش شرکت هواوی هستند و با قابلیت‌ها و امکانات ویژه خود توانسته‌اند محبوبیت زیادی را به دست آورند.

یکی از ویژگی‌های جالب آنر مجیک ۶، امکان اتصال به ارتباط ماهواره‌ای است. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به اینترنت، اطلاعات مکانی خود را به دست آورند. این امر به ویژه برای کوهنوردان، مسافران و علاقمندان به فعالیت‌های خارج از منزل بسیار کمک‌کننده است.

علاوه بر این، آنر مجیک ۶ دارای طراحی زیبا و صفحه نمایش با کیفیت بالا است که تجربه استفاده از آن را برای کاربران لذت‌بخش می‌کند. با دوربین عالی و امکانات دیگری که ارائه می‌دهد، این گوشی یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک گوشی با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

در کل، گوشی‌های آنر مجیک ۶ با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود توانسته‌اند جای خود را در بازار تلفن‌های هوشمند به دست آورند و به ارتباط ماهواره‌ای مجهز بودن یکی از ویژگی‌های جذاب آنهاست.

۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۲

گوشی های آنر مجیک ۶ و ۶ پرو – Honor Magic 6 Pro با قابلیت ارتباط ماهواره ای عرضه خواهند شد؛ حتی بهتر و سریع‌تر از آنچه که در هواوی میت ۶٠ پرو وجود دارد.

کمپانی Honor در تاریخ دهم ژانویه (۲۰ دی) رویدادی دو روزه را برای رونمایی از تازه‌ترین محصولات خود برگزار خواهد کرد. این شامل سیستم عامل Magic OS 8.0 و البته گوشی‌های مورد انتظار آنر مجیک ۶ و ۶ پرو می‌شود که از قابلیت ارتباط ماهواره ای برخوردارند.

ارتباط ماهواره ای آنر مجیک ۶

به‌تازگی یک متخصص چینی، مقایسه‌ای بین این ویژگی در گوشی‌های Magic 6 Pro و Mate 60 Pro انجام داد. نتایج این تست، از برتری محصول آنر در چند زمینه حکایت داشت.

نخست اینکه ارتباط ماهواره‌ای آنر مجیک ۶ پرو بسیار سریع‌تر از هواوی میت ۶٠ پرو برقرار می‌شود. همچنین این گوشی، امکان تماس‌های بیش از ۵ دقیقه را نیز فراهم می‌کند؛ در حالی در هواوی پس از ۵ دقیقه، ارتباط به‌طور خودکار قطع می‌شود.

 مجیک 6 و 6 پرو مجیک 6 و 6 پرو

اما بد نیست نگاهی به طراحی سری مجیک ۶ پرو هم داشته باشیم. رندرهای منتشر شده، هر دو گوشی را با یک برآمدگی دوربین دایره‌ای شکل و سه لنزی نشان می‌دهند. به‌نظر می‌رسد یکی از لنزها، تله‌فوتو پریسکوپی باشد و بزرگ‌نمایی ۱۰۰x هم روی جزیره دوربین حک شده است.

دوربین اصلی، باید مجهز به سنسور ۵۰ شواپیکسلی OmniVision باشد و احتمالا با یک دوربین ۵۰ شواپیکسلی فوق عریض نیز همراهی خواهد شد. درباره دوربین تله‌فوتو اما شایعات مختلفی مطرح شده و آن را با سنسور ۵۰ تا حتی ۲۰۰ شواپیکسلی توصیف کرده‌اند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها