رمز و حقیقت های شگفت انگیز از دوربین های شگفت انگیز گوشی های آنر مجیک ۶ منتشر شد

دسامبر 31, 2023 0 نظر 43

جزئیات جذابی از دوربین گوشی های آنر مجیک ۶ فاش شد

دوربین گوشی‌های هوشمند یکی از اصلی‌ترین عوامل در انتخاب یک گوشی‌ هوشمند است. گوشی‌های آنر اخیرا جزئیات جذابی از دوربین گوشی های مدل جدید آنر مجیک ۶ را فاش کرده است.

این گوشی‌ها با دوربین اصلی ۴۸ شواپیکسلی و لنز گسترده‌ای که حداکثر زاویه دید ۱۲۰ درجه را ارائه می‌دهند، عکس‌های با کیفیتی را به‌واسطه‌ی تمرکز چشمی عالی و پیکسل‌های خوب ایجاد می‌کنند. ویژگی‌های دیگر این دوربین شامل قابلیت زوم پانوراما و فیلم‌برداری با کیفیت چند لایه است.

در ضمن، دوربین سلفی نیز با حسگر ۸ شواپیکسلی و تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز شده است که به کاربران امکان انجام عکاسی حرفه‌ای از خود را می‌دهد.

با این اطلاعات جدید، گوشی های آنر مجیک ۶ برای علاقمندان به عکاسی و فیلم‌برداری انتخاب بسیار مناسبی به نظر می‌رسد.

جزئیات جدیدی از دوربین گوشی های آنر مجیک ۶ فاش شده است. Magic 6، قدرتمندترین گوشی‌های کمپانی آنر و رقیب گوشی‌های گلکسی S24 هستند.

شرکت چینی آنر چند روز دیگر میزبان یک رویداد خبری ویژه است که در آن از گوشی‌های سری Honor Magic 6 و رابط کاربری جدید Magic OS 8.0 رونمایی خواهد کرد. تا امروز مشخصات فنی و برخی از امکانات این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کرده است. حالا گزارش جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که جزئیات جذابی از دوربین گوشی های آنر مجیک ۶ را به‌همراه سایز باتری آن‌ها در اختیار ما می‌گذارد.

شما شیفته دوربین گوشی های آنر مجیک ۶ خواهید شد

گزارش شده که دو مدل معمولی و پرو این خانواده به دوربین اصلی ۵۰ شواپیکسلی با سنسور OmniVision OV50H و دوربین ۵۰ شواپیکسلی فوق عریض OV50M مجهز می‌شوند. این گزارش تکمیل‌کننده خبری است که چندی پیش با عنوان «حضور دوربین ۵۰ شواپیکسلی ۱ اینچی روی گوشی آنر مجیک ۶ پرو» منتشر شده بود. برای عکاسی تله فوتو نیز Magic 6 به سنسور ۵۰ شواپیکسلی OV50M مجهز می‌شود، در حالی که انتظار می‌رود Magic 6 Pro به سنسور HP3 سامسونگ تجهیز شود.

بیشتر بخوانید:

دوربین گوشی های سری آنر مجیک ۶ حریف می‌طلبد!

دوربین گوشی های آنر مجیک ۶

این خانواده یک عضو خاص و ویژه به‌نام Magic 6 Prosche Design هم دارد که به دوربین اصلی ۵۰ شواپیکسلی با سنسور OV50K، یک دوربین فوق عریض ۵۰ شواپیکسلی با سنسور OV50M و یک دوربین تله فوتو با سنسور HP3 سامسونگ مجهز می‌شود.

در حالی که سنسور دوربین HP3 روی دو مدل پرو و پورشه دیزاین رزولوشن ۲۰۰ شواپیکسلی دارد، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که احتمالا آنر رزولوشن این دوربین روی مدل پرو را به ۱۶۰ شواپیکسل کاهش دهد.

ظرفیت باتری گوشی‌های Honor Magic 6

در انتهای این گزارش هم کمی به دیگر جزئیات فنی گوشی‌های جذاب آنر مجیک ۶ مثل باتری و چیپست اشاره شده است. ظاهرا نسخه اصلی این خانواده یک باتری ۵،۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت، در حالی که دو مدل پرو و پورشه دیزاین از یک باتری با ظرفیت بیشتر ۵،۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

گوشی آنر مجیک ۶ با چشم‌های کاربر کنترل می‌شود!

دوربین گوشی های آنر مجیک ۶دوربین گوشی های آنر مجیک ۶

همچنین نسخه استاندارد از فست شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند، در حالی که دو مدل گران قیمت‌تر با فناوری فست شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ‌ بی‌سیم ۵۰ واتی شارژ می‌شوند. همچنین هر سه مدل به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام مجهز هستند تا در قالب یک پرچمدار پرقدرت راهی بازار شوند و رقیب مستقیم گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ لقب بگیرند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها