معروف و پرطرفدار، چانگان X5 پلاس به ایران راه پیدا می‌کند! همراه با عکس، اطلاعات فنی و امکانات متنوع

مارس 13, 2024 0 نظر 51

چانگان X5 پلاس به ایران می‌آید

خبر فوق العاده برای علاقمندان به خودروهای شیک و مدرن! خودروی SUV محبوب چانگان X5 پلاس به ایران وارد میشود و امکان تجربه رانندگی با این خودروی شگفت‌انگیز به شما مهیا خواهد شد.

با ظاهری شیک و جذاب، چانگان X5 پلاس با مشخصات فنی برتر خود محبوبیت بالایی در بین علاقمندان به خودروهای SUV داشته است. استفاده از تکنولوژی‌های برتر در ساخت این خودرو، از جمله امکاناتی است که باعث می‌شود تجربه رانندگی شما به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل شود.

با ظاهری زیبا، موتور قدرتمند و امکانات بی‌نظیر، چانگان X5 پلاس می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی برای شما باشد. همچنین، آپشن‌های متنوعی که این خودرو دارا است، به شما امکان مدیریت کامل بر تجربه رانندگی خود را می‌دهد.

در کل، ورود چانگان X5 پلاس به بازار ایران، یک فرصت فوق‌العاده برای علاقمندان به خودروهای با کیفیت است. این خودرو قطعا توانایی جلب توجه و خوش‌پسندی را دارد که همه را شگفت‌زده خواهد کرد.

شما هم می‌توانید با مشاهده عکس‌های این خودرو و آشنایی با مشخصات فنی و آپشن‌های آن، به تصمیم‌گیری مناسب برای خرید آن بپردازید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۹چانگان X5 پلاس در قالب یک شاسی بلند چینی جذاب به ایران می‌آید. در ادامه با مشخصات و امکانات Changan X5 Plus آشنا خواهیم شد.چانگان به‌دنبال افزایش عرضه محصولات خود به ایران است و در همین راستا اخیرا یکی از شرکت‌ها فرایند ثبت سفارش قطعات خودرو چانگان X5 پلاس را به شکل SKD انجام داده تا در سال آینده شاهد مونتاژ این خودرو در ایران باشیم. شاسی بلند X5 پلاس در بازار های جهانی با زیربرند اوشان به فروش می‌رسید، اما چانگان اخیرا آن را با لوگو رسمی خود عرضه می‌کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Changan X5 Plus آشنا خواهیم شد.مشخصات چانگان X5 پلاسچانگان X5 پلاس از یک موتور ۱٫۵ لیتری T-GDI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه از نوع تر به چرخ‌ها می‌رسد. طول این خودرو ۴۵۴۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۶۰ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۶۱۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۷۱۵ میلی‌متر می‌رسد.امکانات رفاهی چانگان ایکس ۵ پلاسهنوز مشخص نشده کدام تیپ این خودرو و با چه سطحی از آپشن وارد ایران خواهد شد؛ اما به‌طور کلی این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون رانندگی خودران سطح ۲، جک برقی صندوق عقب به‌همراه سنسور، صندلی راننده دارای حافظه سه حالته و تنظیم گودی کمر، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با گرم‌کن صندلی‌ها، دوربین ۳۶۰ درجه با حالت نمایش ۳D، سقف شیشه‌ای، سنسورهای نور و باران، تریم داخلی چرم، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تنظیم حالت رانندگی، سیستم کنترل پایداری و ترمز پارک برقی بهره می‌برد.امکانات ایمنی Changan X5 Plusاز امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به ۶ ایربگ ایمنی، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نور بالا اتوماتیک (IHC)، سیستم کمکی کروز هوشمند (ICA)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA)، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)، رادار نقطه کور (BSD)، سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW) و رادار تصادف از عقب (RCTA) اشاره کرد. بیشتر بخوانید: پیکاپ چانگان هانتر با طراحی به‌روز و پیشرانه هیبرید ۲۷۰ اسب بخاری از راه رسید آواتار ۱۲، سدان برقی پر سرو صدای چانگان به ایران می‌آید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها