شروع عرضه جهانی گوشی های شیائومی ردمی نوت ۱۳

ژانویه 17, 2024 0 نظر 33

عرضه جهانی خانواده گوشی های ردمی نوت ۱۳ شیائومی آغاز شد

شیائومی، یکی از برندهای پرطرفدار و محبوب در دنیای تولید کنندگان گوشی های هوشمند، به تازگی با انتشار اطلاعاتی درباره عرضه جهانی خانواده گوشی های ردمی نوت ۱۳ خود، شور و هیجان بسیاری برای طرفداران خود ایجاد کرده است. این خانواده از گوشی ها از طراحی زیبا و ویژگی های منحصر به فرد خود شناخته شده و با ویژگی های برتر و قیمت مناسب خود توانسته محبوبیت زیادی در میان کاربران دنیا برای خود ایجاد کند. خانواده گوشی های ردمی نوت ۱۳ از ویژگی های فنی برتری برخوردار است که از جمله آن می توان به دوربین های با وضوح بالا، صفحات نمایش بزرگ و کیفیت ساخت بسیار بالا اشاره کرد. عرضه این گوشی ها در بازار جهانی نشان از تمایل شیائومی به تقویت حضور خود در بازارهای جهانی و افزایش رقابت خود با دیگر برندهای مطرح است.

شیائومی عرضه جهانی سری ردمی نوت ۱۳ را کلید زد. در ادامه قیمت نسخه‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس Redmi Note 13 را مشاهده می‌کنید.

شهریور گذشته شیائومی رسماً از ردمی نوت ۱۳ و ردمی نوت ۱۳ پرو برای بازار چین پرده برداشت و سه ماه بعد نسخه ۵G این سری گوشی راهی هند، اولین بازار بین‌المللی خود شد. جدیدترین اخبار تکنولوژی نشان می‌دهند که حالا عرضه جهانی گوشی های ردمی نوت ۱۳ با سیستم عامل جدید «هایپر او اس» (HyperOS) آغاز شده است. همان‌طور که ذکر شد، این گوشی از سیستم عامل HyperOS شیائومی پشتیبانی می‌کند، اما در زمان عرضه رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید دارد و در آینده نزدیک از طریق یک آپدیت سیستم عامل شیائومی را دریافت می‌کند. در ادامه جزئیات و قیمت جهانی هر سه نسخه این گوشی را مشاهده کنید.

قیمت جهانی سری ردمی نوت ۱۳

عرضه جهانی شیائومی ردمی نوت 13 - Xiaomi Redmi Note 13

ردمی نوت ۱۳ به‌عنوان نسخه پایه این سری گوشی مجهز به چیپست دایمنسیتی ۶۰۸۰ است و در دو مدل عرضه می‌شود: یکی با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و دیگری با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت. مدل اول ۲۸۰ یورو برابر با حدود ۳۰۴ دلار قیمت دارد و نسخه دیگر هم کمتر از ۳۰۰ یورو برابر با ۳۲۵ دلار قیمت‌گذاری شده است.

عرضه جهانی شیائومی ردمی نوت 13 پرو - Xiaomi Redmi Note 13 Proعرضه جهانی شیائومی ردمی نوت 13 پرو - Xiaomi Redmi Note 13 Pro

ردمی نوت ۱۳ پرو توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون ۷s نسل ۲ می‌گیرد و همچنین برای آن دوربین ۲۰۰ شواپیکسلی و باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ سیمی ۶۷ وات در نظر گرفته شده. این نسخه به‌همراه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با قیمتی کمتر از ۴۰۰ یورو معادل ۴۳۵ دلار در دسترس قرار گرفته است.

عرضه جهانی شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس - Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plusعرضه جهانی شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس - Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس هم همان‌طور که انتظار می‌رود، برای تصویربرداری از دوربین اصلی ۲۰۰ شواپیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر این‌ها سرعت شارژ آن به ۱۲۰ وات می‌رسد و گواهی IP68 حاکی از مقاومت آن در برابر نفود آب و گرد و خاک است. مدل ۱۲/۲۵۶ نوت ۱۳ پرو پلاس در اروپا با قیمت ۴۵۰ یورو برابر با ۴۹۰ دلار عرضه می‌شود. البته تفاوت‌هایی جزئی در قیمت آن در هر منطقه بسته به عواملی مثل میزان مالیات و نرخ ارز وجود خواهد داشت.

ردمی نوت ۱۳ رفته رفته در فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین سراسر جهان عرضه می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها