مشاهده کنید: تصاویر جذاب ترین رندرهای گلکسی S24 جدید اینجا

دسامبر 29, 2023 0 نظر 31

جدیدترین تصاویر رندر سری گلکسی S24 را در اینجا ببینید

گلکسی S24 یکی از پرطرفدارترین مدل‌های گوشی هوشمند شرکت سامسونگ است که هر ساله منتظر هواداران خود برای مشاهده طراحی و امکانات جدید آن است. در این مطلب شما می‌توانید جدیدترین تصاویر رندر مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی S24 را مشاهده کنید. این تصاویر نشان دهنده طراحی بی‌نظیر و ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی هوشمند است که برای مصرف کنندگان بسیار جذاب خواهد بود.

از جمله ویژگی‌هایی که در تصاویر قابل مشاهده است، می‌توان به صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالا، دوربین‌های پیشرفته، طراحی ظریف و منحصر به فرد، سیستم عامل قدرتمند و باتری با ظرفیت بالا اشاره کرد. با مشاهده این تصاویر شما می‌توانید نزدیک‌تر به ظاهر و امکانات این گوشی هوشمند بزرگتر شوید و تصمیم‌گیری مناسبی در خرید آن داشته باشید.

پس اگر دوست دارید آخرین و پرطرفدارترین گوشی هوشمند شرکت سامسونگ را به زودی در دستان خود بدارید و از امکانات بیشتری بهره‌مند شوید، حتما از دیدن این تصاویر رندر سری گلکسی S24 لذت ببرید.

تصاویر رندر جدید سری گلکسی S24 سامسونگ نمایی از این پرچمداران را از زوایای مختلف به تصویر می‌کشند. این گوشی‌ها اوایل ژانویه رسما معرفی خواهند شد.

زمان اندکی تا رونمایی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، سری گلکسی S24 باقی مانده است. با این وجود تقریبا تمامی مشخصات فنی این پرچمداران کره‌ای از هم‌اکنون افشا شده و تصویر و مشخصات فنی آن هم بارها توسط افشاگران مختلف در اینترنت منتشر شده است. این سری گوشی‌ها تا کنون از زوایای مختلفی به تصویر کشیده شده‌اند. با این وجود جدیدترین رندرهای این گوشی همچنان توانسته هیجان بسیار زیادی را در بین علاقمندان ایجاد کند.

Galaxy S24 توییتر

در ادامه به بررسی بیشتر این تصاویر رندر جدید گلکسی S24 خواهیم پرداخت.

تصاویر رندر جدید و مشخصات فنی خانواده گلکسی S24 سامسونگ

در ادامه می‌توانید تصاویر رندر جدید مدل‌های استاندارد، پلاس و اولترا گلکسی اس ۲۴ را مشاهده کنید.

صفجه نمایش مدل‌های استاندارد و پلاس S24 کاملا تخت طراحی شده‌اند؛ در حالیکه در مدل اولترا شاهد استفاده از صفحه نمایشی خمیده در لبه‌ها هستیم. البته با بررسی دقیق‌تر تصاویر به نظر می‌رسد این انحنا بیشتر مربوط به لایه شیشه‌ای روی نمایشگر است، نه خود صفحه نمایش!

به تازگی اطلاعات جدیدی از سری گوشی‌های پرچمدار آتی به بیرون درز کرده و قیمت نسخه‌های مختلف گلکسی اس ۲۴ را افشا نموده است.‌ بر اساس این اطلاعات ممکن است مدل‌های استاندارد و Plus گلکسی اس ۲۴ ارزان‌تر از سال گذشته قیمت‌گذاری شوند. با این وجود قیمت مدل اولترا بالاتر از پارسال خواهد بود. البته قیمت‌های اعلام شده تنها مختص بازار اروپا هستند؛ اما می‌توان انتظار داشت که اتفاقی مشابه در سایر نقاط دنیا هم رخ دهد و سامسونگ با تخفیف‌های استثنایی و پیشنهادهای فوق‌العاده سعی در جذب بیشتر مشتریانش داشته باشد.

انتظار می‌رود سری Galaxy S24 نیمه ماه ژانویه به‌طور رسمی معرفی شوند.‌ بر اساس پیش‌بینی‌ها نسخه‌های آمریکایی این پرچمداران به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام مجهز خواهند بود؛ درحالیکه در برخی نقاط استراتژیک دیگر دنیا سامسونگ در مدل‌های استاندارد و پلاس از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ بهره برده و مدل اولترا را به تراشه اسنپدراگون مجهز خواهد کرد. همچنین اندازه صفحه نمایش مدل‌های معمولی، پلاس و اولترا نیز به‌ترتیب ۶٫۲ اینچ، ۶٫۷ اینچ و ۶٫۸ اینچ خواهد بود.

ماژول دوربین اصلی مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی S24 سه‌گانه بوده و متشکل از یک حسگر اصلی ۵۰ شواپیکسلی، یک مدل فوق عریض ۱۲ شواپیکسلی و یک نمونه تله فوتو ۱۰ شواپیکسلی با بزرگنمایی نوری سه برابری خواهد بود. از طرف دیگر، حسگر اصلی به کار رفته در مدل اولترا نیز ۲۰۰ شواپیکسلی بوده و در کنار آن شاهد استفاده از یک دوربین فوق عریض ۱۲ شواپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۰ شواپیکسلی با زوم نوری سه برابری و یک نمونه تله فوتو دیگر با بزرگنمایی پنج برابر خواهیم بود. همچنین ظرفیت باتری به‌کار رفته در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا هم به‌ترتیب ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت، ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعت و ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:

مشخصات فنی و تصاویر دقیق سری گلکسی S24 سامسونگ به طور کامل لو رفت

انتظار می‌رود پرچمداران سال ۲۰۲۴ سامسونگ اوایل ژانویه این ماه به‌طور رسمی رونمایی شده و اندکی بعد روانه بازار شوند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها