قیمت دقیق هیوندای کرتا ۲۰۲۳ وارداتی در بازار ایران اعلام شد!

ژانویه 9, 2024 0 نظر 54

قیمت هیوندای کرتا ۲۰۲۳ وارداتی در ایران مشخص شد

با افزایش تقاضا برای خودروهای وارداتی در ایران، قیمت هیوندای کرتا ۲۰۲۳ به تازگی مشخص شده است. این خودرو کومپکت و شیک اینبار با قیمتی مناسب برای بازار ایران عرضه خواهد شد.

با توجه به افزایش نرخ ارز و هزینه‌های تولید در کشور مبدا، قیمت وارداتی هیوندای کرتا ۲۰۲۳ به طور قابل توجهی افزایش یافته است. با این وجود، این خودرو با امکانات و قابلیت‌های برتر خود چششویر است و رقابت قوی را در بازار ایران برای خود به وجود آورده است.

با توجه به نیاز مردم به خودروهای کوچک و اقتصادی، انتظار می‌رود هیوندای کرتا ۲۰۲۳ با واردات به ایران، استقبال خوبی از طرف علاقمندان به خودرو داشته باشد. با این حال، برای کسب اطلاعات دقیق پیرامون قیمت نهایی و شرایط فروش این خودرو، بهتر است با نمایندگان رسمی هیوندای در ایران تماس حاصل نمایید.

قیمت هیوندای کرتا ۲۰۲۳ وارداتی در ایران اعلام شد. کرمان موتور قیمت نهایی Hyundai Creta 2023 را با احتساب تمام هزینه‌ها ویژه دی ماه اعلام کرد.

شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) که وظیفه واردات محصولات Hyundai در ایران را برعهده دارد، قیمت نهایی کرتا ۲۰۲۳ وارداتی را با احتساب تمام هزینه‌ها برای مشتریانی که قبلا برای خرید این خودرو ثبت نام کرده بودند، ویژه دی ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری قیمت Creta 2023 آشنا خواهیم شد.

قیمت هیوندای کرتا ۲۰۲۳ وارداتی در ایران

شرکت کرمان موتور قیمت نهایی کرتا ۲۰۲۳ را با احتساب تمام هزینه‌ها ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان اعلام کرد. گفتنی است این خودرو که برادر کیا سونت محسوب می‌شود، از یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتت‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

خودروهای وارداتی قیمت خودرو قیمت ماشین کرمان موتور

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها