آمدن به ایران خودرو آفرودی گریت وال تانک ۳۰۰ + جزئیات فنی، ویژگی ها و هزینه

مارس 27, 2024 0 نظر 24

خودرو آفرودی گریت وال تانک ۳۰۰ یک خودروی قدرتمند و محبوب در بازار خودروهای جهان است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. این خودرو با ظاهری بسیار جذاب و پرقدرت، برای آن‌هایی که به دنبال ماجراجویی و رانندگی در شرایط سخت طبیعت هستند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.
گریت وال تانک ۳۰۰ با موتوری بسیار قوی و قابل اعتماد، قدرت چرخش فوق‌العاده و سیستم آفرودی پیشرفته، به راحتی از موانع سخت و مختلف عبور می‌کند. همچنین، این خودرو دارای امکانات بسیار منحصر به فردی مانند سیستم صوتی برتر، صندلی‌های گرمایی، سیستم ایمنی پیشرفته و فضا وسیع درونی است که سفرهای طولانی و خسته کننده را به یک تجربه لذت‌بخش و راحت تبدیل می‌کند.
قیمت گریت وال تانک ۳۰۰ نیز در مقایسه با امکانات و ویژگی‌های آن، بسیار مناسب است و برای افرادی که به دنبال خودروی آفرودی با کیفیت و قدرتمند هستند، یک گزینه عالی به حساب می‌آید. به طور کلی، ورود این خودرو به بازار ایران، یک گام مهم در جهت توسعه صنعت خودروسازی و ارایه خودروهای متنوع و عالی به مردم کشورمان است.

ارسال شده توسط: زهرا یاوری ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۳از اواخر سال گذشته، شایعاتی درباره واردات خودرو آفرودی گریت وال تانک ۳۰۰ به ایران مطرح شده بود. حالا خبر از ورود اولین نسخه‌های این خودرو به ایران رسیده است.در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲، گریت وال تانک ۳۰۰ به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای آفرودی چینی در سامانه یکپارچه جانبازان و به‌عنوان یکی از گزینه‌های واردات خودرو، رونمایی شد. بر اساس آخرین اخبار خودرو، این آفرودی قدرتمند را شرکت شتابران خودرو پرشیا به بازار کشور عرضه خواهد کرد. در ادامه با بررسی مشخصات و قیمت خودرو آفرودی تانک ۳۰۰ با گجت نیوز همراه باشید.مشخصات و قیمت خودرو آفرودی گریت وال تانک ۳۰۰اولین سری از شاسی بلندهای محبوب شرکت چینی گریت وال با نام تانک، اولین بار در سال ۲۰۲۰ رونمایی شدند. تمامی اعضای خانواده خودروهای تانک این شرکت از قابلیت آفرود برخوردارند و گزینه مورد بحث در این مطلب، یعنی تانک ۳۰۰ نیز به‌عنوان یک شاسی بلند متوسط آفرودی، امکانات و مشخصات فنی قابل قبولی دارد.تانک ۳۰۰ به‌عنوان یک خودرو آفرودی از یک موتور توربوشارژ ۲ لیتری با برخورداری از فناوری پاشش مستقیم سوخت برخوردار است که توان تولید قدرت ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور ۳۸۷ نیوتن‌متر را دارد. قدرت تولید شده توسط این موتور را نیز یک جعبه‌دنده هشت سرعته اتومات ZF به چهار چرخ خودرو می‌رساند.بنا بر کاتالوگی معرفی که توسط شتابران خودرو پرشیا منتشر شده، این خودرو چینی از بیشینه سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد ۹٫۳ ثانیه‌ای برخوردار است. در بحث مصرف سوخت، گریت وال تانک ۳۰۰ با طی هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت در حالت ترکیبی، ۹٫۹ لیتر بنزین مصرف می‌کند. خودرو مورد بحث در جلو از یک سیستم تعلیق دو جناقی و در عقب از سیستم تعلیق مولتی‌لینک برخوردار است.فاصله خودرو از سطح زمین نیز در حالت عادی برابر با ۲۲۴ میلی‌متر است. از دیگر مشخصات تانک ۳۰۰ می‌توان به قفل دیفرانسیل عقب، زاویه ورود ۳۶٫۳ درجه، زاویه خروج ۳۷٫۲ درجه و قابلیت شیب‌نوردی ۴۵ درجه اشاره کرد. تانک چینی همچنین از قابلیت حرکت در آب تا عمق ۹۰ سانتی‌متری نیز برخوردار است؛ اما این مهم مشروط به افزایش ارتفاع سیستم تعلیق خودرو تا ۹۶٫۵ میلی‌متر است.تانک ۳۰۰ در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز با برخورداری از قابلیت‌ها و تجهیزاتی مانند سیستم کنترل فرود از شیب، کروز کنترل تطبیقی، TPMS، سیستم هشدار خواب‌آلودگی راننده، تابلوخوان، نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی برای کنترل سیستم سرگرمی، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، پکیج سیستم‌های ABS، EBD، ESP و HSA، گرم‌کن و سردکن برای صندلی‌های جلو، سانروف و غیره، وضعیت خوبی دارد.با توجه به برچسب قیمت ۳۰ هزار دلاری برای نسخه پایه گریت وال تانک ۳۰۰، باید گفت که با یک خودرو لوکس و گران‌قیمت مواجه هستیم؛ اما هنوز قیمت این خودرو برای بازار ایران اعلام نشده است. همچنین بخوانید: حواله تانک چینی در ایران، ۴.۵ میلیارد تومان تانک ۳۳۰، آفرودر توانمند چینی معرفی شد + عکس و مشخصات شاسی بلند جذاب GAC GS4 MAX معرفی شد؛ منتظر ورود به ایران باشیم؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها