برترین گوشی‌های قابل خرید با بودجه ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در بازار بهمن ۱۴۰۲

فوریه 13, 2024 0 نظر 29

بهترین گوشی‌ های بازار با بودجه ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در بهمن ۱۴۰۲

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال خرید گوشی هوشمندی هستید که از نظر امکانات و کیفیت ساخت خوب باشد و در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد، مطمئناً نیازمند یافتن بهترین گوشی با بودجه ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان هستید. امروزه با پیشرفت فناوری، بازار گوشی های هوشمند پر از محصولات مختلفی است که انتخاب یکی از آنها برای مصرف کننده ممکن است چالش برانگیز باشد.

از این رو برای کمک به شما در انتخاب بهترین گوشی با بودجه ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در بازار، این مقاله به بررسی و مقایسه انواع گوشی‌های موجود در این رده قیمت می‌پردازد. در این مقاله به معرفی و بررسی مشخصات فنی، عملکرد، دوربین، طراحی و امکانات دیگر گوشی های مختلف با این قیمت می پردازیم تا بتوانید انتخاب خود را به خوبی انجام دهید.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۹

اگر قصد خرید گوشی هوشمند میان‌رده یا قاتل پرچمدار را دارید، با معرفی بهترین گوشی‌ های بازار با بودجه ۱۰ تا ۲۰ میلیون همراه ما باشید.

حساس‌ترین و پر تقاضا‌ترین بازه قیمتی برای خرید یک تلفن هوشمند در داخل کشور، به بازه قیمتی ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان مربوط می‌شود. در این بازه قیمتی گوشی‌های میان‌رده و تا حدی گوشی‌های قاتل پرچمدار حضور دارند که هر یک با داشتن ویژگی‌ای متمایز کننده، نظر خریدار خود را جلب می‌کند.

ما در گجت نیوز از بازه قیمتی ۱۰ میلیون تومان شروع می‌کنیم و تا محدوده قیمتی ۲۰ میلیون تومان ۸ گوشی هوشمندی را که بهترین انتخاب محسوب می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین گوشی ۱۰ میلیون تومانی بازار (میان رده)

به جرئت بهترین گوشی ۱۰ میلیون تومانی بازار را سامسونگ گلکسی A34 می‌دانیم. مهم‌ترین ویژگی‌های میان‌رده سامسونگ که ما را مجاب به انتخاب آن می‌کند شامل بروزرسانی ۴ ساله اندروید، خدمات پس از فروش، طراحی مدرن در قاب پشتی و وجود گواهی IP67 است. ویژگی‌هایی که در گوشی‌های هم‌رده، به سختی می‌توان همتای آن را یافت.

بهترین گوشی ۱۲ میلیون تومانی بازار – حضور یک بازیگر جدید و توانمند

عضو جدید خانواده ردمی نوت شیائومی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و مورد انتظارترین گوشی‌ها در بهمن ۱۴۰۲ دانست. ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی در این محدوده قیمتی حرف اول را می‌زند. شیائومی تمام تلاش خود را کرده تا ردمی نوت ۱۳ پرو بتواند همچون برادران سال گذشته‌اش در بازار، فروش موفقی داشته باشد، دوربین ۲۰۰ شواپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال، شارژر ۶۷ واتی به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی هستند.

بهترین گوشی‌ های بازار با بودجه 10 تا 20 میلیون

مشخصات Xiaomi Redmi Note 13 Pro 4G

بدنهصفحه نمایش
ابعاد۱۶۱٫۱ x 75 x 8 mmنوعAMOLED, 68B colors, 120Hz, Dolby Vision
وزن۱۸۸ گرماندازه۶٫۶۷ اینچ، ۱۰۷٫۴ سانتیمتر مربع
جنس بدنهجلو شیشه (گوریلا گلس ۵), فریم پلاستیک, پشت پلاستیکرزولوشن۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل, ۲۰:۹ نسبت (~۳۹۵ ppi تراکم)
سایر قابلیت‌هادارای گواهینامه IP54 (مقاومت در برابر پاشش قطرات آب و رطوبت)نسبت صفحه نمایش به بدنه۸۴٫۹ درصد
حافظهپردازنده
حافظه داخلی۱۲۸ – ۲۵۶ – ۵۱۲تراشهMediatek Helio G99 Ultra
حافظه رم (RAM)۸ – ۱۲پردازنده مرکزیهشت هسته ای (۲×۲٫۲ GHz Cortex-A76 & 6×۲٫۰ GHz Cortex-A55)
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

میکرو اس دی XC (از اسلات مشترک سیم کارت استفاده می کند)

پردازنده گرافیکیMali-G57 MC2
دوربیننرم افزار
کیفیت دوربین۲۰۰ شواپیکسل (wide)
8 شواپیکسل (ultrawide)
2 شواپیکسل (macro)
سیستم عاملاندروید ۱۳
دیافراگمf/1.7

f/2.2

f/2.4

رابط کاربریMIUI 14
کیفیت فیلمبرداری۱۰۸۰p@30/60fpsقابلیت های نرم افزاریMMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
دوربین سلفی۱۶ شواپیکسل, f/2.4, (wide)پشتیبانی از زبان فارسیدارد
سایر قابلیت های دوربین سلفی
دارای حالت پرتره، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت تشخیص لبخند، قابلیت عکاسی اچ دی ار، فیلم برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیهمنوی فارسیدارد
باتریسایر مشخصات
مشخصات باتریباتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتاثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، شتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، قطب نما (E-Compass)، مجاورتی (Proximity)، روشنایی (Ambient light sensor)،

حداکثر توان سرعت شارژ۶۷ وات

پاشنه آشیل این گوشی را می‌توان پردازنده آن دانست؛ اگر به دنبال گوشی قدرتمند در این محدوده قیمتی هستید به سراغ پوکو F4 یا پوکو X6 بروید.

بهترین گوشی میان‌رده ۱۵ میلیون تومانی بازار

در محدوده قیمتی ۱۵ میلیون تومان، ۳ گوشی حضور دارند که با توجه به نوع استفاده شما از گوشی هوشمند می‌توانند بهترین انتخاب باشند.

اگر به دنبال دوربین و صفحه نمایش خوب هستند و قدرت سخت‌افزاری چندان برای شما اهمیت ندارد، سامسونگ گلکسی A54 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. دوبین ۵۰ شواپیکسلی این گوشی تقریبا یک سر و گردن از رقبای ۲۰۰ شواپیکسلی بهتر است، در خصوص نمایشگر هم نیازی به توضیح نیست و همه می‌دانند که پنل‌های صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ در هر بازه قیمتی بی نقص هستند.

بهترین گوشی‌ های بازار با بودجه 10 تا 20 میلیونبهترین گوشی‌ های بازار با بودجه 10 تا 20 میلیون

مشخصات Samsung Galaxy A54

بدنهصفحه نمایش
ابعاد۱۶۱٫۳ x 78.1 x 8.2 mmنوعSuper AMOLED, 120Hz
وزن۱۹۹ گرماندازه۶٫۶ اینچ، ۱۰۶٫۹ سانتیمتر مربع
جنس بدنهجلو شیشه (گوریلا گلس ۵), فریم پلاستیک, پشت پلاستیکرزولوشن۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل, ۱۹٫۵:۹ نسبت (~۳۹۰ ppi تراکم)
سایر قابلیت‌هادارای گواهینامه IP67 (مقاومت در برابر به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری)نسبت صفحه نمایش به بدنه۸۴٫۹ درصد
حافظهپردازنده
حافظه داخلی۱۲۸ – ۲۵۶تراشهMediatek MT6877V Dimensity 1080 (6 nm)
حافظه رم (RAM)۴ – ۶ -۸پردازنده مرکزیهشت هسته ای (۲×۲٫۶ GHz Cortex-A78 & 6×۲٫۰ GHz Cortex-A55)
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

میکرو اس دی XC (از اسلات مشترک سیم کارت استفاده می کند)

پردازنده گرافیکیMali-G68 MC4
دوربیننرم افزار
کیفیت دوربین۴۸ شواپیکسل (wide)
8 شواپیکسل (ultrawide)
5 شواپیکسل (macro)
سیستم عاملاندروید ۱۳
دیافراگمf/1.8

f/2.2

f/2.4

رابط کاربریOne UI 5.1
کیفیت فیلمبرداری۴K@30fps، ۱۰۸۰p@30/60fps، ۷۲۰p@480fpsقابلیت های نرم افزاریMMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
دوربین سلفی۱۳ شواپیکسلf/2.2 ،(wide) ،۱/۳٫۱″ ، ۱٫۱۲µmپشتیبانی از زبان فارسیدارد
سایر قابلیت های دوربین سلفی
دارای حالت پرتره، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت تشخیص لبخند، قابلیت عکاسی اچ دی ار، فیلمبرداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، فیلم برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیهمنوی فارسیدارد
باتریسایر مشخصات
مشخصات باتریباتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتاثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، شتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، قطب نما (E-Compass)، مجاورتی (Proximity)، روشنایی (Ambient light sensor)،

حداکثر توان سرعت شارژ۲۵ وات

اگر به دنبال یک گوشی خاص از لحاظ طراحی می‌گردید، نگاهی به میان‌رده جذاب ریلمی داشته باشید. ریلمی ۱۱ پرو پلاس یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین گوشی‌های بازار است که با طراحی دایره‌ای فضای دوربین، قاب پشتی از جنس چرم و دوخت مصنوعی می‌تواند توجه همه را به خود جلب کند. در نمای جلو هم نمایشگر به صورت خمیده درآمده تا حس لوکس بودن به شما القا کند.

بهترین گوشی‌ های بازار با بودجه 10 تا 20 میلیونبهترین گوشی‌ های بازار با بودجه 10 تا 20 میلیون

شیائومی و قدرت سخت افزار؛ یکی از بهترین ویژگی‌ گوشی‌های شیائومی در هر بازه قیمتی، عدم وجود کمی و کاستی در بخش قدرت سخت‌افزاری است. در طی سالیان اخیر شیائومی همواره سعی کرده تا گوشی‌های خود را با بهترین چیپست‌های موجود، راهی بازار کند. پوکو x6 نماینده شیائومی در این بازه قیمتی است که با چیپست اسنپ‌دراگون ۷اس نسل ۲ به طرز چششویری از سایر رقیبان خود قوی‌تر است.

بهترین گوشی‌ های بازار با بودجه 10 تا 20 میلیونبهترین گوشی‌ های بازار با بودجه 10 تا 20 میلیون

بهترین گوشی‌ ۱۷ میلیون تومانی

در بازه قیمت ۱۷ میلیون تومان انتخاب بین یک پرچمدار قدیمی و یک میان‌رده جدید بازار کمی سخت به نظر می‌رسد. با پرداخت هزینه ۱۷ میلیون تومانی شما می‌توانید پرچمدار ۲ سال پیش شیائومی، یعنی شیائومی ۱۲ را در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی تهیه کنید. توجه داشته باشد که این گوشی پرچمدار بوده و به قابلیت‌هایی نظیر تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱، گوریلا گلس ویکتوس، فریم آلومینیومی، توانایی پخش ویدیو دالبی وژن، توانایی فیلم‌برداری با رزولوشن ۸k، فیلم‌برداری اسلوموشن ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه، اسپیکرهای هارمن کاردن، توانایی شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و قابلیت شارژ معکوس مجهز شده است که نمونه آن را نمی‌وانید در گوشی‌های میان‌رده مشاهده کنید.

بهترین گوشی‌ های بازار با بودجه 10 تا 20 میلیونبهترین گوشی‌ های بازار با بودجه 10 تا 20 میلیون

دومین گوشی‌ای که در این بازه قیمتی به شما معرفی می‌کنیم باز هم از محصولات شیائومی است، پوکو X6 PRO 5G دارای ویژگی‌هایی فراتر از بازه قیمتی خود است. پردازنده بسیار قدرتمند مدیاتک ۸۳۰۰ الترا یکی از ویژگی‌های حیرت انگیز این محصول است. شاید باور نکنید اما این گوشی حتی از گلکسی اس ۲۲ الترا هم قوی‌تر است.

بیشتر بخوانید

امتیاز بی‌نظیر پوکو ایکس ۶ پرو در بنچمارک AnTuTu

ایکس ۶ پرو اولین گوشی وارد شده به بازار ایران با رابط کاربری هایپر او اس (Hyper OS) محسوب می‌شود و احتمالا تا ۳ سال بروزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر ۱۸۰۰ نیتی آن اشاره کرد که ۹۰٫۱ درصد نمای جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. این گوشی در زمینه باتری و سرعت شارژ هم عملکرد درخشانی دارد.

مشخصات Xiaomi Poco X6 Pro

بدنهصفحه نمایش
ابعاد۱۶۰٫۵ x 74.3 x 8.3 mmنوعAMOLED, 68B colors, 120Hz, HDR10+, Dolby Vision, 500 nits (typ), 1200 nits (HBM), 1800 nits (peak)
وزن۱۸۶ گرم یا ۱۹۰ گرماندازه۶٫۶۷ اینچ، ۱۰۷٫۴ سانتیمتر مربع
جنس بدنهجلو شیشه (گوریلا گلس ۵), فریم پلاستیک, پشت پلاستیک یا چرم مصنوعیرزولوشن۱۲۲۰×۲۷۱۲ پیکسل, ۲۰:۹ نسبت (~۴۴۶ ppi تراکم)
سایر قابلیت‌هادارای گواهینامه IP54 (مقاومت در برابر پاشش قطرات آب و رطوبت)نسبت صفحه نمایش به بدنه۹۰٫۱ درصد
حافظهپردازنده
حافظه داخلی۲۵۶ – ۵۱۲تراشهMediatek Dimensity 8300 Ultra (4 nm)
حافظه رم (RAM)۸ – ۱۲پردازنده مرکزیهشت هسته‌ای
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیپردازنده گرافیکیMali G615-MC6
دوربیننرم افزار
کیفیت دوربین۶۴ شواپیکسل واید

۸ شواپیکسل الترا واید

۲ شواپیکسل ماکرو

سیستم عاملاندروید ۱۴
دیافراگمf/1.8

f/2.2

f/2.4

رابط کاربریHyperOS
کیفیت فیلمبرداری۴K@24/30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EISقابلیت های نرم افزاریMMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
دوربین سلفی۱۶ شواپیکسل وایدپشتیبانی از زبان فارسیدارد
سایر قابلیت های دوربین سلفی
دارای حالت پرتره، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت تشخیص لبخند، قابلیت عکاسی اچ دی ار، فیلم برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ یا ۶۰ فریم در ثانیهمنوی فارسیدارد
باتریسایر مشخصات
مشخصات باتریباتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتاثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، شتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، قطب نما (E-Compass)، مجاورتی (Proximity)، روشنایی (Ambient light sensor)،

حداکثر توان سرعت شارژ۶۷ وات

شیائومی ۱۳T، یکی از بهترین گوشی‌ های بازار با بودجه ۱۰ تا ۲۰ میلیون

در محدوده قیمتی ۲۰ میلیون تومان گوشی‌های زیادی برای انتخاب کردن وجود ندارد. پایه‌ترین نسخه سامسونگ گلکسی S23 FE حدود ۲۴ میلیون قیمت دارد که فراتر ۲۰ میلیون تومان است و سایر برندها هم گوشی قاتل پرچمدار در خور توجه‌ای در این حدود ندارند؛ در نتیجه تنها انتخاب در دسترس شیائومی ۱۳‌T خواهد بود.

بهترین گوشی‌ های بازار با بودجه 10 تا 20 میلیونبهترین گوشی‌ های بازار با بودجه 10 تا 20 میلیون

شیائومی ۱۳T و پوکو X6 PRO در رقابت تنگاتنگی با یک دیگر قرار دارند، امال کیفیت ساخت و متریال بهتر سبب شده تا ۱۳ تی قیمت بیشتری داشته باشد. مهم‌ترین وجه تمایز این دو محصول دوربین آن‌ها است. دوربین X6 PRO دارای لنز ۶۴ شواپیکسلی است که تنها برای رفع نیازها، کاربردی است اما حسگر ۵۰ شواپیکسلی شیائومی ۱۳T می‌تواند تجربه عکاسی رضایت بخشی را برای شما رقم بزند. دومین ویژگی مثبت ۱۳تی روشنایی ۲۶۰۰ نیتی نمایشگر آن است، روشنایی‌ای که حتی از خیلی از گوشی‌های پرچمدار بازار هم بیشتر است. نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی نمایشگر، دوربین تله فوتو ۵۰ شواپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ شواپیکسلی و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی هستند.

مشخصات Xiaomi 13T

بدنهصفحه نمایش
ابعاد۱۶۲٫۲ x 75.7 x 8.5 mmنوعAMOLED, 68B colors, 144Hz, Dolby Vision, HDR10+, 1200 nits (HBM), 2600 nits (peak)
وزن۱۹۳ گرم یا ۱۹۷ گرماندازه۶٫۶۷ اینچ، ۱۰۷٫۴ سانتیمتر مربع
جنس بدنهجلو شیشه (گوریلا گلس ۵), فریم پلاستیک, پشت پلاستیکی یا سلیکونیرزولوشن۱۲۲۰ x 2712 pixels, 20:9 ratio (~446 ppi density)
سایر قابلیت‌هادارای گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری)نسبت صفحه نمایش به بدنه۸۷٫۵ درصد
حافظهپردازنده
حافظه داخلی۲۵۶تراشهMediatek Dimensity 8200 Ultra (4 nm)
حافظه رم (RAM)۸ – ۱۲پردازنده مرکزیهشت هسته ای (۱×۳٫۱ GHz Cortex-A78 & 3×۳٫۰ GHz Cortex-A78 & 4×۲٫۰ GHz Cortex-A55)
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیپردازنده گرافیکیMali-G610 MC6
دوربیننرم افزار
کیفیت دوربین۵۰ شواپیکسل واید OIS

۵۰ شواپیکسل (telephoto) 

۱۲ شواپیکسل الترا واید

سیستم عاملاندروید ۱۳
دیافراگمf/1.9

f/1.9

f/2.2

رابط کاربریHyperOS
کیفیت فیلمبرداری۴K@30fps (HDR10+), 1080p@30/60/120fps, gyro-EISقابلیت های نرم افزاریMMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
دوربین سلفی۲۰ شواپیکسل، f/2.2, (wide) ،۰٫۸µmپشتیبانی از زبان فارسیدارد
سایر قابلیت های دوربین سلفی
دارای حالت پرتره، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت تشخیص لبخند، قابلیت عکاسی اچ دی ار، فیلم برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیهمنوی فارسیدارد
باتریسایر مشخصات
مشخصات باتریباتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتاثر انگشت زیر نمایشگر (FingerPrint)، شتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، قطب نما (E-Compass)، مجاورتی (Proximity)، روشنایی (Ambient light sensor)،

حداکثر توان سرعت شارژ۶۷ وات

نظر شما در مورد بهترین گوشی‌ های بازار با بودجه ۱۰ تا ۲۰ میلیون چیست؟ شما کدام یک را انتخاب می‌کنید؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها