گوشی ناتینگ فون ۲a: رقص شگفت‌انگیز نور در دنیای گوشی‌های متوسط

مارس 5, 2024 0 نظر 20

گوشی ناتینگ فون ۲a به عنوان یک گوشی میان‌رده جدید با ویژگی‌های منحصر به فرد و قیمتی مناسب معرفی شده است. این گوشی با طراحی زیبا و جذاب، دوربین عالی و عملکرد قابل اعتماد، به صورت قابل توجهی رقص نور در بازار گوشی‌های میان‌رده ایجاد خواهد کرد.

یکی از ویژگی‌های برجسته گوشی ناتینگ فون ۲a، صفحه نمایش با کیفیت بالا و تصویر روشن و واضح است که تجربه تماشای ویدیو و بازی‌های دیجیتالی را به یک سطح جدید می‌برد. همچنین، عمر باتری قابل توجه این گوشی، استفاده طولانی مدت بدون نیاز به شارژ مکرر را فراهم می‌سازد.

با اینکه گوشی ناتینگ فون ۲a در رده قیمتی میان‌رده قرار دارد، اما از امکانات و قابلیت‌های نوآورانه‌ای برخوردار است که آن را از رقبای خود متمایز می‌کند. با معرفی این گوشی، ناتینگ یک بار دیگر نشان داده که می‌تواند گوشی‌های با کیفیت و عملکرد بالا را با قیمتی مناسب به بازار عرضه کند، و به انتظار مصرف‌کنندگان پاسخگو باشد.

ارسال شده توسط: معین کریمی ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۸گوشی ناتینگ فون ۲a به‌عنوان نسخه اقتصادی گوشی Nothing Phone 2 با همان رقص نور جذاب، سخت افزار مناسب و طراحی زیبا معرفی شد.ناتینگ فون ۲a با حفظ بسیاری از ویژگی‌های ناتینگ فون ۲ و قیمتی به‌مراتب پایین‌تر عرضه شد. شرکت ناتینگ ادعا می‌کند این محصول با بهره‌گیری از مهندسی دقیق و ساخت این شرکت، تجربه‌ای ایده‌آل برای استفاده روزانه را به ارمغان می‌آورد.قبل از اینکه به‌سراغ مشخصات فنی گوشی Nothing Phone 2a برویم، در مورد طراحی صحبت خواهیم کرد. این گوشی از اولین مفهوم طراحی داخلی گوشی‌های هوشمند ناتینگ که در سال ۲۰۲۰ و تنها چند ماه بعد از راه‌اندازی شرکت ایجاد شده بود، استفاده می‌کند.ویژگی کلیدی طراحی آن، سیستم دوربین دوگانه است که در داخل سیم‌پیچ NFC قرار گرفته و ظاهری شبیه به چشم را به قاب پشتی گوشی می‌دهد. پنل پشتی در زاویه‌ای ۹۰ درجه به لبه‌ها خم می‌شود که باعث مقاومت بیشتر آن در برابر ضربه خواهد بود. رنگ‌های در دسترس برای این مدل نیز مشکی، سفید و شیری هستند.ناتینگ فون جدید با رابط کاربری نورانی گلیف (Glyph) که دارای ۲۶ ناحیه قابل کنترل جداگانه است، همراه خواهد بود. این سه نور قابلیت پشتیبانی از تایمر گلیف، نوتیفیکیشن‌ها، چراغ قوه گلیف و نمایشگر پیشرفت گلیف را دارا هستند.مشخصات فنی ناتینگ فون ۲a؛ میان‌رده‌ای قدرتمندگوشی جدید Nothing Phone 2a از تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو که مشترکاً با مدیاتک طراحی شده بهره می‌برد. این پردازنده با فرآیند ساخت ۴ نانومتری TSMC تولید شده و حداکثر فرکانس آن به ۲.۸ گیگاهرتز می‌رسد. در بخش نمایشگر، این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ۱۰ بیتی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۴ در ۲۴۱۲ پیکسلی، حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت و نرخ تازه‌سازی متغیر ۳۰ تا ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.این گوشی میان‌رده از رابط کاربری Nothing OS 2.5 بر پایه اندروید ۱۴ بهره می‌برد و سازنده وعده پشتیبانی نرم افزاری ۳ ساله و پشتیبانی امنیتی ۴ ساله را به کاربران می‌دهد.بخش دوربین این محصول شامل سه دوربین است: یک سیستم دوگانه ۵۰ شواپیکسلی در پشت و همان دوربین سلفی ۳۲ شواپیکسلی f/2.2 (سنسور ۱/۲٫۷۴ اینچی) که در ناتینگ فون ۲ نیز وجود داشت. دوربین اصلی یک لنز واید ۵۰ شواپیکسلی f/1.88 (سنسور ۱/۱٫۵۶ اینچی) با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و یک لنز اولتراواید ۵۰ شواپیکسلی f/2.2 (سنسور ۱/۲٫۷۶ اینچی) با فوکوس ثابت است.ناتینگ فون ۲a با یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، بزرگ‌ترین باتری را در میان رقبا در اختیار دارد. این باتری از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در مدت ۲۳ دقیقه تا ۵۰ درصد و در عرض ۵۹ دقیقه به‌طور کامل شارژ شود. ناتینگ ادعا می‌کند پس از ۱۰۰۰ دوره شارژ، یعنی معادل سه سال استفاده روزانه، همچنان ۹۰ درصد از ظرفیت باتری حفظ خواهد شد.قیمت Nothing Phone 2aناتینگ این گوشی را از چند روز دیگر در دو نسخه راهی بازار خواهد کرد. یکی از آن‌ها به ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی مجهز است که ۳۲۹ یورو قیمت دارد. نسخه قدرتمندتر با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۳۷۹ یورو قیمتش است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها