واردات دو اتومبیل شیک و جذاب ام جی جی تی و ام جی اچ اس به ایران تایید شد + تصاویر و مشخصات تکنیکی

مارس 15, 2024 0 نظر 24

واردات دو خودرو جذاب ام جی جی تی و MG HS به کشور قطعی شد

در مورد خبر واردات دو خودرو جذاب ام جی جی تی و MG HS به کشور، باید گفت که این دو خودرو از برند محبوب و معتبر MG به بازار ایران وارد شدند. ام جی جی تی یک خودروی جذاب و ورزشی با طراحی شیک و مدرن است که با قدرت و عملکرد بالا، خود را به عنوان یک انتخاب عالی در بین خودروهای میان‌رده به نمایش گذاشته است. همچنین، MG HS با طراحی نوآورانه و خیره‌کننده، ویژگی‌های فنی منحصر به فرد و فضای داخلی مجلل، یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال خودروی خانوادگی و وسیع هستند.

اضافه به این، مشخصات فنی هر یک از این دو خودرو نیز به نوعی کمال را نشان می‌دهد. ام جی جی تی با موتور قدرتمند و سیستم‌های ایمنی پیشرفته، به عنوان یک خودروی امن، راحت و هوشمند شناخته می‌شود. همچنین، MG HS با موتور پرقدرت و فناوری‌های پیشرفته، تجربه رانندگی لذت‌بخشی را برای کاربران فراهم می‌کند.

در کل، واردات این دو خودرو جذاب و کیفیتی به بازار خودرو ایران، یک خبر خوشحال‌کننده برای علاقمندان به خودروهای مدرن و با کیفیت است. از عکس و مشخصات فنی این خودروها می‌توانید در تصویر زیر مطلع شوید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۳ام جی جی تی و ام جی اچ اس توسط بی ام کارز وارد ایران خواهند شد. در ادامه با مشخصات و امکانات MG HS و MG GT آشنا خواهیم شد.شرکت بی ام کارز که به عنوان شرکت عرضه‌کننده محصولات وارداتی شرکت بهمن موتور شناخته می‌شود، طرح عرضه ام جی جی تی و ام جی اچ اس به بازار ایران را در دستور کار خود قرار داده است و این خودروها به‌زودی به بازار ایران عرضه خواهند شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با امکانات و مشخصات ام جی HS و ام جی GT آشنا خواهیم شد.ام جی جی تی و MG HS به‌زودی در ایرانهمانطور که محصولات برند تویوتا و نیسان توسط چند شرکت ورادکننده با مشخصان فنی و سطح امکانات یکسان به بازار ایران عرضه می‌شوند، خودروهای ام جی نیز علاوه بر بی ام کارز قرار است توسط شرکت فردا موتورز نیز وارد ایران شوند.مشخصات فنی ام جی GTام جی GT به یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.امکانات MG GTاز امکانات ام جی جی تی می‌توان به ورود بدون کلید، سیستم استارت، سانروف، سیستم پایش باد تایرها، سیستم کنترل پایداری و کشش، شیفترهای پشت فرمان، کروز کنترل، رادار پیشگیری تصادف از جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار بین خطوط، اتوهلد، ترمز پارک برقی، تریم چرمی و کلاستر دیجیتالی اشاره کرد.مشخصات فنی MG HSام جی اچ اس در قالب یک کراس اوور کوچک از همان موتور ام جی GT یعنی پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست این نسخه با چه امکاناتی به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد. بیشتر بخوانید: معرفی کامل نتا یو ؛ کراس اوور تمام برقی وارداتی بهمن موتور محصولات بی ام کارز در نمایشگاه خودرو تهران؛ از سدان لوکس هونگچی تا کراس اوور برقی نتا U

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها