بازنویسی: معرفی اولین تصاویر واقعی گلکسی آ ۵۵ (Galaxy A55) سامسونگ

فوریه 23, 2024 0 نظر 45

اولین عکس های واقعی گلکسی آ ۵۵ (Galaxy A55) سامسونگ منتشر شد

سامسونگ به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان، همواره برای معرفی محصولات جدید خود به بازار با استقبال واقعی مواجه شده است. اخیراً، شایعات مربوط به گوشی هوشمند گلکسی آ ۵۵ (Galaxy A55) در فضای مجازی رواج یافته بود و در نهایت اولین عکس های واقعی این گوشی هوشمند منتشر شده است.

با توجه به تصاویر منتشر شده، مشخص است که گلکسی آ ۵۵ (Galaxy A55) دارای طراحی زیبا و خاصی است که به چشم میخورد. صفحه نمایش بزرگ و کیفیت بالای آن، امکان لذت بردن از تجربه چششویری را برای کاربران فراهم می کند. همچنین، دوربین های با کیفیت و قابلیت های عالی عکسبرداری، یکی از نقاط قوت این گوشی هوشمند محسوب می شود.

با انتشار این عکس های واقعی، انتظارات برای معرفی رسمی گلکسی آ ۵۵ (Galaxy A55) افزایش یافته است و منتظری برای مشخص شدن جزئیات فنی و تاریخ عرضه رسمی این گوشی هوشمند برای مصرف کنندگان بیشتر شده است.

ارسال شده توسط: شایان مددی ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۸گوشی میان رده جدید سامسونگ با نام Galaxy A55 به‌زودی معرفی می‌شود. پیش از این اما اولین عکس های واقعی از گلکسی آ ۵۵ سامسونگ لو رفته است.طی چند وقت اخیر اولین تصاویر رندر شده گلکسی A55 لو رفت و حتی از طریق بنچمارک گیگ‌بنچ مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A55 افشا شد. نهایتاً چند روز قبل با تشکیل صفحه پشتیبانی گلکسی A55 در وب‌سایت رسمی سامسونگ، مطمئن شدیم که چیزی به رونمایی از این گوشی میان رده باقی نمانده است. جدیدترین اخبار تکنولوژی حکایت از این دارند که به‌تازگی اولین عکس های واقعی از گلکسی آ ۵۵ هم به بیرون درز پیدا کرده‌اند.انتشار عکس های واقعی از گلکسی آ ۵۵تصاویر منتشر شده از Galaxy A55 نشان می‌دهند که تغییر فاحشی در طراحی این گوشی صورت نگرفته است. در واقع، سامسونگ فرمول آشنایی را که موفقیت آن ثابت شده در پیش گرفته و کماکان در پنل پشتی همان سه ماژول مجزای گِرد برای دوربین را قرار داده است.البته می‌توان تغییراتی را در طراحی گوشی میان رده جدید سامسونگ پیدا کرد، البته با کمی دقت بیشتر. این گوشی حالا عنوان اولین گوشی سری A5x با فریم فلزی را با خود به یدک می‌کشد و روی آن خطوط آنتن هم به چشم می‌خورند. با این تغییر صورت گرفته، سامسونگ گلکسی A55 بیشتر از قبل به گوشی‌های بالارده شباهت پیدا می‌کند. همچنین در فریم تخت آن جای دکمه‌های خاموش/روشن و تنظیم صدا بالاتر رفته؛ در واقع، «جزیره کلید» تازه‌ای برای این نسخه در نظر گرفته شده است. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به بیرون درز پیدا کرده است، گلکسی آ ۵۵ توان پردازشی خود را از چیپست اگزینوس ۱۴۸۰ با پردازنده گرافیکی AMD می‌گیرد و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی و تا ۱۲ گیگابایت ظرفیت رم دارد. این گوشی از سه دوربین با وضوح ۵۰، ۱۲ و ۵ شواپیکسلی هم بهره می‌برد.سامسونگ گوشی میان رده گلکسی A55 را ظرف چند هفته آینده به‌صورت رسمی معرفی خواهد کرد. گلکسی A54 به‌عنوان نسخه قبلی این سری ۱۵ مارس سال گذشته (۲۴ اسفند ۱۴۰۱) معرفی شده بود. همچنین بخوانید: گلکسی اس ۲۴ در برابر گلکسی اس ۲۱؛ پرچمدار سامسونگ در سه سال چه پیشرفت هایی کرده است؟ آپدیت اندروید ۱۵ برای این گوشی های سامسونگ منتشر می‌شود گلکسی اس ۲۴ در برابر گلکسی اس ۲۲؛ آیا زمان ارتقا برای کاربران پرچمدار دو سال پیش سامسونگ فرا رسیده؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها