دستگاه منعطف اپل غیر آیفون، در حال آماده‌سازی است!

فوریه 25, 2024 0 نظر 31

دستگاه منعطف اپل در راه است، اما آیفون نیست!

اپل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری در جهان همیشه به دنبال ارائه محصولاتی منحصر به فرد و نوآورانه برای مشتریان خود بوده است. اخیراً شایعات بسیاری مبنی بر توسعه یک دستگاه منحصر به فرد و منعطف توسط اپل در حال گسترش یافته است، اما این دستگاه یک آیفون نخواهد بود.

با توجه به اطلاعات منتشرشده، این دستگاه جدید اپل قابل انعطاف است و احتمالاً از یک صفحه نمایش ارگانیک OLED تشکیل شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا آن را با حرکات خود انعطاف پذیر کنند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند دستگاه را به شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تا حدودی شخصی‌سازی کنند.

با این حال، واضح است که این دستگاه با آیفون‌های معمولی تفاوت دارد و اپل به دنبال ارائه یک تجربه جدید و فراتر از حدود معمول است. به همین دلیل، انتظار می‌رود که این دستگاه بازار فناوری را به چالش کشیده و تازگی و نوآوری جدیدی را برای کاربران فراهم کند.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۳ظاهرا طراحی دستگاه منعطف اپل در مراحل پایانی قرار دارد؛ اما به این زودی‌ها انتظار دیدن یک آیفون تاشو را نداشته باشید.منابع مرتبط با زنجیره تامین اپل، ادعا کرده‌اند که این کمپانی در حال جمع‌بندی برای نهایی کردن طراحی دستگاه منعطف خود است و پس از تکمیل این فاز، برای تولید انبوه آن برنامه‌ریزی خواهد کرد.گمانه‌زنی‌ها از آن حکایت دارند که اپل دست‌کم روی دو نوع طراحی کار می‌کند که به احتمال زیاد، هیچ کدام آیفون نخواهند بود. در عوض صحبت از یک نمونه آزمایشی ۸-۷ اینچی است که می‌تواند در دسته آیپدها جای بگیرد.این یعنی اپل فناوری تاشو را در محبوب‌ترین محصول خود که همان آیفون باشد، پیاده‌سازی نخواهد کرد؛ شور اینکه امتحانش را در محصولات دیگر پس داده باشد.البته در همین گزارش آمده که نخستین دستگاه منعطف اپل، امسال یا حتی سال ۲۰۲۵ آماده ورود به بازار نخواهد شد. پس انتظار برای دیدار با اولین آیفون تاشو، بیشتر از این‌ها به درازا خواهد کشید. همچنین بخوانید: آیفون تاشو هم اختراع شد؛ البته به کمک سامسونگ و چسب نواری!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها