فروش تخصصی اقساطی پیکاپ کی ام سی تی ۸ (جک تی ۸) در دی ماه ۱۴۰۲

ژانویه 1, 2024 0 نظر 62

شرایط فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 (جک تی ۸) در دی ماه ۱۴۰۲

پیکاپ KMC T8 (جک تی ۸) یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار شرکت خودروسازی جک در بازار ایران است. این خودرو با طراحی مدرن، قدرتمندی و اقتصادی بودن، توانسته است توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. با توجه به افزایش تقاضا برای این خودرو، شرکت مذکور شرایط فروش اقساطی ویژه برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در دی ماه ۱۴۰۲، شرکت جک شرایط فروش اقساطی مناسبی برای خرید پیکاپ KMC T8 ارائه می‌دهد. این شرایط شامل مواردی همچون پرداخت اولیه مناسب، بازپرداخت راحت و منطقی و همچنین سودآوری مناسب برای مشتریان می‌شود. همچنین این شرایط فروش اقساطی برای افرادی که قصد خرید این خودرو را دارند، فرصت بی‌نظیری برای دسترسی به یک خودروی با کیفیت و مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

با توجه به این شرایط ویژه فروش اقساطی، اشخاص علاقه‌مند می‌توانند به راحتی و با اطمینان خود را به خرید این خودرو محبوب معروض اقدام کنند.

شرایط فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 (جک تی ۸) در دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. کرمان موتور کی ام سی T8 را به شکل اقساطی به بازار عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور قصد دارد پیکاپ کی ام سی تی ۸ را از روز دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ تا زمان تکمیل ظرفیت به شکل نقد و اقساطی به مشتریان عرضه کند. مشتریان می‌توانند پیکاپ جک T8 را با اقساط ۱۸ ماهه تا ۳۶ ماهه خریداری کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 در دی ماه آشنا می‌شویم.

شرایط فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 – دی ۱۴۰۲

شرایط فروش اقساطی پیکاپ KMC T8

در این طرح پیکاپ کی ام سی تی ۸ با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین مشتریان می‌توانند این خودرو را با اقساط ۱۸ ماهه (پیش‌پرداخت ۵۵۰ میلیون تومان)، اقساط ۲۴ ماهه (پیش‌پرداخت ۶۵۰ میلیون تومان)، اقساط ۳۰ ماهه (پیش‌پرداخت ۷۵۰ میلیون تومان)، اقساط ۳۶ ماهه (پیش‌پرداخت ۸۵۰ میلیون تومان) خریداری کنند.

در این طرح پیکاپ جک تی ۸ در مدل ۱۴۰۲،رنگ‌های سفید و مشکی میکا، با نرخ تاخیر در تحویل ۲٫۵ درصد ماهانه و با موعد تحویل ۳۰ روز کاری پس از دریافت مدارک به مشتریان عرضه می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها