حضور سبک و زیبای AMV AM با ۵ محصول برتر در نمایشگاه خودرو اهواز + ویدیو

ژانویه 5, 2024 0 نظر 58

حضور ام وی ام با ۵ محصول پرفروش در نمایشگاه خودرو اهواز

نمایشگاه خودرو اهواز همواره یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در ایران بوده و هر ساله جذب هزاران علاقمند به خودرو می‌شود. امسال نیز شرکت ام وی ام با حضور پررنگ خود و نمایش ۵ محصول پرفروش خود، توانست توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

طی این رویداد، ام وی ام با مجموعه‌ای از خودروهای شاسی بلند و وانت دو آخرین مدل خود حاضر بوده است و این واقعیت که این محصولات از قبیل MG ZS و MG HS برخوردار از طراحی مدرن و امکانات فوق‌العاده می‌باشند، موجب شده تا تعداد زیادی از بازدیدکنندگان به غرفه این شرکت مراجعه کنند.

همچنین علاوه بر حضور فیزیکی، ام وی ام توانسته تا با انتشار ویدیوهای معرفی محصولات خود در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های معتبر، تبلیغات خود را تقویت کرده و برای خریداران پتانسیلی محصولاتش جذابیت بیشتری ایجاد کند. به طور کلی، حضور ام وی ام با ۵ محصول پرفروش در نمایشگاه خودرو اهواز باعث شد تا این شرکت به عنوان یکی از برترین برندها در حوزه خودروسازی شناخته شود.

شرکت ام وی ام مدیران خودرو با ۵ محصول جذاب و پرفروش، راهی نمایشگاه اهواز شده است تا شرایط فروش فوق العاده این محصولات را بهتر به مردم نشان دهد. در ادامه راجع به این شرایط بیشتر صحبت می‌کنیم.

نمایشگاه خودرو اهواز ۱۴۰۲ فرصتی شد تا مردم از نزدیک با محصولات جدید شرکت MVM مدیران خودرو بیشتر آشنا شوند و شرایط فروش آن‌ها را به صورت مستقیم، از زبان نماینده‌های فروش این شهر بشنوند.

خودروهای ام وی ام در نمایشگاه خودرو اهواز

برند ام وی ام در این نمایشگاه با ۵ مورد از جدیدترین محصولات خود یعنی سدان‌های آریزو ۵ برقی و ام وی ام آریزو ۵ اسپرت، کراس اورهای ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، ایکس ۲۲ پرو و کراس اوور پرچمدار ایکس ۵۵ پرو، میزبان مردم بود.

ماشین های شرکت MVM در اهواز

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای برند ام وی ام در این نمایشگاه، آشنا شدن مردم با شرایط فروش محصولات این برند است. برای مثال، شما می‌توانید سدان آریزو ۵ اسپرت را با پیش پرداخت ۵۰ درصد (۶۰۰ میلیون تومان) و اقساط بلند مدت ۵ ساله و با تحویل ۴۰ روزه، خریداری کنید.

خودروهای ام وی ام در نمایشگاه اهوازخودروهای ام وی ام در نمایشگاه اهواز

همچنین مردم می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی ام وی ام در سراسر کشور، برای تست درایو یا همان تست رانندگی با محصولات این شرکت هم ثبت نام کنند تا قبل از خرید نهایی، به صورت کامل با دی ان ای و ذات خودروهای ام وی ام آشنا شوند. به علاوه بد نیست اشاره کنیم که تمام این محصولات در حال حاضر، در بازار خودرو ایران حضور دارند و تا دو سال، شامل سرویس‌های رایگان ام وی ام می‌شوند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه خودرو اهواز ۱۴۰۲

خودروهای ام وی ام در نمایشگاه اهوازخودروهای ام وی ام در نمایشگاه اهواز

این نمایشگاه از ۱۴ دی ماه تا ۱۷ دی ماه و به مدت ۴ روز، از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب، میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. شرکت‌های ام وی ام، فونیکس، اکستریم، ایران خودرو دیزل، کی ام سی کرمان موتور، شایان دیزل، زامیاد و …، از مهم‌ترین نام‌هایی هستند که در این رویداد شرکت می‌کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها