سامسونگ با گلکسی S24، به راه اندازی دوران جدید تلفن‌های هوشمند می‌پردازد! + ویدیو

ژانویه 4, 2024 0 نظر 57

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری در جهان، با معرفی گلکسی S24 به عنوان محصول جدید خود، عصر جدیدی را در فناوری تلفن‌های هوشمند آغاز می‌کند. گلکسی S24 با ویژگی‌های برتر و طراحی منحصر به فرد، به کاربران امکانات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. این تلفن هوشمند با صفحه نمایش فوق العاده‌ای با رزولوشن بالا، دوربین‌های پیشرفته، سرعت بالا و قابلیت اتصال به شبکه‌های ۵G، تجربه‌ی بی‌نظیری را به کاربران ارائه می‌کند.

گلکسی S24 با داشتن امکانات پیشرفته‌ای مانند شارژ سریع، حفاظت از اطلاعات و پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های برتر، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی که به دنبال یک تلفن هوشمند با عملکرد بالا هستند، شناخته می‌شود.

ویدیو زیر نشان دهنده طیف وسیعی از قابلیت‌های این تلفن هوشمند است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به یک تجربه‌ی منحصر به فرد در استفاده از یک تلفن هوشمند برسند. با معرفی گلکسی S24، سامسونگ نشان می‌دهد که همچنان در پیشتاز فناوری تلفن‌های هوشمند است و در طراحی و تولید این دستگاه‌ها، همیشه به کیفیت و عملکرد بالا اولویت می‌دهد.

سامسونگ به‌زودی گلکسی اس ۲۴ را طی رویداد آنپکد معرفی می‌کند و با انتشار ویدیویی، وعده تحول در گوشی‌های موبایل با Galaxy S24 را داده است.

مدتی قبل افشاگر معروف Evan Blass تاریخ برگزاری رویداد بعدی آنپکد را لو داد که طی آن سری پرچمدار جدید سامسونگ معرفی خواهد شد. روز گذشته هم سامسونگ رسماً تاریخ رونمایی از گلکسی S24 را تایید کرد. بنا به جدیدترین اخبار تکنولوژی، این غول فناوری کره‌ای حالا تیزری جدید را به‌صورت رسمی از طریق کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که نوید «عصر جدید گوشی‌های همراه» را می‌دهد.

ویدیو رسمی گلکسی S24 سامسونگ

در تصویری که پیش از این از شمارش معکوس رویداد آنپکد به بیرون درز پیدا کرده بود، نوشته «Galaxy AI در راه است» دیده شد. حالا در این ویدیو مرتبط به گلکسی S24، نوشته «عصر جدید گوشی‌های همراه» هم روی صفحه نقش می‌بندد. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با پرچمدار جدید خود مثل گوشی‌های تاشو فولد و فلیپ تحولی را در دنیای گوشی‌ها به وجود بیاورد.

در این ویدیو محصولات نوآورانه سامسونگ طی این چند ده سال به نمایش گذاشته شده‌اند؛ اولین گوشی این شرکت کره‌ای محصول سال ۱۹۸۸، نخستین گوشی دنیا با قابلیت پخش تلویزیونی در سال ۱۹۸۸، گوشی‌های مجهز به نمایشگر سوپر امولد در سال ۲۰۱۱، اولین گلکسی‌های ضد آب در سال ۲۰۱۴ و نهایتاً گلکسی فولد که اواخر سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد.

ویدیو رسمی سامسونگ گلکسی اس 24 - Galaxy S24

در حالی که هنوز بیشتر از یک هفته به معرفی رسمی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ باقی مانده، تا به اینجا مشخصات فنی گلکسی اس ۲۴ افشا شده و حتی تصاویر رسمی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ در ۴ رنگ لو رفته است. با وجود این، سامسونگ تلاش دارد هیجان طرفداران و دنبال‌کنندگان دنیای تکنولوژی برای جدیدترین محصول خود را کماکان حفظ کند.

همچنین همان‌طور که می‌توان حدس زد، سری گلکسی اس ۲۴ در پیروی از ترند این روزها از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره خواهد برد. طی چند وقت اخیر درباره قابلیت‌هایی مثل ترجمه همزمان مکالمات گلکسی S24 شنیده‌ایم و انتظار می‌رود سامسونگ در جریان رویداد Unpacked به‌صورت کامل این قابلیت‌ها را معرفی کند.

رویداد جدید آنپکد روز ۲۷ دی (۱۷ ژانویه) راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. شما کاربران گجت نیوز چه انتظاراتی از نسخه جدید سری گلکسی S دارید؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها