نمایشگاه هنری جذاب «خاک و آتش» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

فوریه 29, 2024 0 نظر 23
توضیح تصویر پیش‌فرض

نگارخانه آفتاب در فرهنگسرای نهج‌البلاغه میزبان یک نمایشگاه هنری با عنوان “سرامیک خاک و آتش” است که آثاری از هنرمند نسیم طاهری را به نمایش می‌گذارد. نسیم طاهری، که دارای تحصیلات در رشته حسابداری و معماری داخلی است، از دوران نوجوانی در زمینه نقاشی فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۸۷ به یادگیری نقاشی روی سرامیک و کاشی پرداخته است. آثار او شامل تابلوهای سفال و سرامیک و ظروف دست ساز سرامیکی می‌شود که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود و بازدید از آثار نسیم طاهری تا روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت. آدرس فرهنگسرای نهج‌البلاغه در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده قرار دارد.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای علاقمندان به هنر برای دیدن واقعیت‌های جدید پیشرفت‌های هنری است.

۱۳:۰۳نمایشگاه سرامیک خاک و آتش با نمایش آثاری از نسیم طاهری در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نهج‌البلاغه، نگارخانه آفتاب میزبان نمایشگاه سرامیک خاک و آتش شده و این رویداد هنری را با حضور جمعی از هنرمندان رشته های تجسمی کشور برگزار می‌کند.‌در این نمایشگاه جدیدترین آثار هنری بانوی هنرمند، نسیم طاهری در معرض دید عموم علاقمندان قرار داده می‌شود.نسیم طاهری دانش آموخته رشته حسابداری و معماری داخلی است. او فعالیت هنری ابتدایی خود را از دوران نوجوانی در رشته نقاشی آغاز کرد و از سال ۱۳۸۷ به یادگیری هنر نقاشی روی سرامیک و کاشی روی آورد. وی آثار هنری متعددی را در زمینه تابلوهای سفال و سرامیک و ظروف دست ساز سرامیکی خلق کرده است.مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۱۴ با حضور جمعی از هنرمندان در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود و بازدید از آن تا روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ ادامه خواهد داشت.فرهنگسرای نهج البلاغه واقع در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها