آغاز فروش دنا پلاس دستی با موتور EF7P !

فوریه 19, 2024 0 نظر 60

فروش دنا پلاس دستی با موتور EF7P به عنوان یک گام مهم در جهت فراهم کردن یک انتخاب جذاب در بازار خودروهای ایرانی مطرح است.
خودروی دنا پلاس دستی با موتور EF7P، با داشتن قدرت و عملکرد برتر و همچنین طراحی زیبا و منحصر به فرد، توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان خودرو را به خود جلب کند. از این رو، شروع فروش این محصول مورد استقبال بسیاری از مشتریان و علاقمندان واقع شده است.
همچنین موتور EF7P این خودرو، با قابلیت‌های برتری که دارد و همچنین مصرف اقتصادی سوخت، امکانات راهنمایی و رانندگی پیشرفته و همچنین امکانات ایمنی و محیطی برای مسافران و راننده خودرو فراهم می‌کند. به همین دلیل، شروع فروش دنا پلاس دستی با موتور EF7P می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب و جذاب برای افرادی که به دنبال یک خودروی با کیفیت و عملکرد برتر هستند، مطرح شود.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۸شرکت ایران خودرو شرایط فروش نقدی خودرو دنا پلاس دستی با موتور EF7P را برای منتخبین سامانه یکپارچه اعلام کرد.طرح جدید فروش و پیش فروش محصولات ایران خودرو در آخرین روز بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و در این طرح، شرایط عرضه خودرو دنا پلاس دستی ای اف ۷ پی برای آن دسته از متقاضیان واجد شرایط تخصیص خودرو که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند، اعلام شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.جزئیات فروش دنا پلاس دستی EF7P – بهمن و اسفند ۱۴۰۲در طرح فروش خودرو دنا پلاس دستی با موتور EF7P، این خودرو با قیمت ۵۵۱ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان و با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز خدمت مشتریان عرضه خواهد شد.علاوه بر این در طرح پیش فروش نیز خودرو مذکور با دو موعد تحویل تیر و مرداد ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد و متقاضیان باید در مرحله ثبت نام حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد از قیمت اعلامی خودرو را پرداخت نمایند. شایان ذکر است سود مشارکت و انصراف در هر دو طرح اعلام شده، صفر درصد است.متقاضیان واجد شرایط این طرح از امروز مورخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا ثبت نام خود را در سایت ایران خودرو انجام داده و نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند. همچنین بخوانید: شرایط فروش نقدی و اقساطی پژو ۲۰۷ و سورن پلاس در اسفند ۱۴۰۲ شرایط فروش پراید وانت ۱۵۱ – اسفند ۱۴۰۲

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها