پژو پارس را دوست دارید؟ ایران خودرو دعوتنامه خرید را ارائه می دهد

مارس 19, 2024 0 نظر 18

سرگرمی و رفاه از جمله نیازهای اصلی هر فرد در جامعه مدرن محسوب می‌شود. خرید یک خودروی جدید از جمله اقداماتی است که بیشتر افراد به دنبال آن هستند. اما انتخاب خودروی مناسبی که هم کیفیت بالا داشته باشد و هم قیمت مناسب، امری چالش‌برانگیز است.

اخیراً شرکت ایران خودرو فراخوانی جدیدی برای خرید پژو پارس را آغاز کرده است. این فراخوان به تمامی متقاضیان خرید این خودروی محبوب اعلام شده است. پژو پارس با طراحی زیبا، فضای داخلی راحت و امکانات به‌روز، یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایرانی محسوب می‌شود.

متقاضیان عزیزی که به دنبال یک خودروی با کیفیت و قیمت مناسب هستند، می‌توانند با مراجعه به دفتر فروش ایران خودرو، اطلاعات بیشتری درباره این فرصت ویژه را دریافت کنند. این فرصت را از دست ندهید و خود را به یک تجربه رویایی در جاده‌های ایران بیاورید.

۰ ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۲ایران خودرو بر اساس اولویت ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو، در حال فراخوان کردن متقاضیان خرید پژو پارس است.در آخرین اخبار خودرو خواندیم که اداره استاندارد خطاب به خریداران حواله پژو پارس اعلام کرد که مسئول عدم تحویل خودروی پارس، ایران خودرو است. این در حالی است که پیش‌تر از آن مدیرعامل آبی‌پوشان جاده مخصوص به صراحت و با اظهار شرمندگی گفته بود، اگر حواله پژو پارس دارید، متاسفیم.متقاضیان خرید پژو پارس گوش به زنگ باشندبه‌نظر می‌رسد که کشمکش سازمان ملی استاندارد با شرکت ایران خودرو بر سر ایمن بودن یا نبودن خودرو پارس بالاخره به نقطه عطفی رسیده و آن فراخوان این شرکت برای متقاضیان پارس است. شواهد و قرائن نشان می‌دهند که تولیدکنندگان این خودرو مجوز تدوام تولید پارس را از نهادهای مربوطه دریافت کرده‌اند.در تاریخ ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ شمسی، مجوزی برای ایران خودرو صادر شد که طبق آن تولید پارس مثل قبل از سر گرفته می‌شود. حالا از روز گذشته و به نوبت و اولویت، متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کرده بودند، در حال فراخوان شدن هستند.آبی پوشان جاده مخصوص مدتی پیش اعلام کردند که مجوز ادامه تولید پژو پارس برای بهار ۱۴۰۳ اخذ شده است و مطابق این مجوز فرآیند سفارش قطعات و تولید در دستور کار قرار گرفته است. در گجت نیوز بخوانید: قیمت کارخانه ای محصولات بهمن دیزل در فروردین ۱۴۰۳ مشخصات فنی لوکانو ۷؛ کراس اوور قدرتمند چینی در راه ایران لوکانو، برند لوکس چری به زودی در ایران قیمت لوکانو ۷ ، زیر مجموعه لوکس چری در ایران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها