فروش ویژه وانت آریسان ۲ ایران خودرو در نوروز ۱۴۰۲

مارس 9, 2024 0 نظر 26

شرایط فروش نوروزی وانت آریسان ۲ ایران خودرو در اسفند ۱۴۰۲

با نزدیک شدن به وقت نوروز، شرایط ویژه‌ای برای خرید وانت آریسان ۲ از شرکت ایران خودرو اعلام شده است. این خودرو با قدرت اجرایی بالا و طراحی خیره کننده، یکی از محبوب‌ترین خودروهای نیم‌تریلر در بازار ایران محسوب می‌شود.

در این شرایط ویژه، مشتریان می‌توانند از تخفیف‌های منحصر به فرد، پرداخت اقساطی با شرایط تسهیلاتی و تعداد محدودی از نسخه‌ها با امکانات دلخواه بهره‌مند شوند. علاوه بر این، پس از خرید، خدمات پس از فروش و خدمات پشتیبانی برای مشتریان در دسترس خواهد بود.

بنابراین، اگر به دنبال یک خودروی همه کاره، اقتصادی و با کیفیت هستید، فرصت خرید وانت آریسان ۲ ایران خودرو در این نوروز را از دست ندهید و از این فرصت استفاده کنید.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۸گروه ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای از شرایط فروش نوروزی وانت آریسان ۲ دوگانه سوز در اسفند ۱۴۰۲ رونمایی کرد.شرکت ایران خودرو با هدف عرضه خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی، طرح فروش نقدی خودرو وانت آریسان ۲ دوگانه سوز، مجهز به تجهیزات استاندارد اجباری ۱۴۰۳ با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز کاری را اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح فروش می‌پردازیم.جزئیات شرایط فروش وانت آریسان ۲ دوگانه سوز – اسفند ۱۴۰۲در این طرح، خودرو وانت آریسان دوگانه سوز با شرایط فروش نقدی، با قیمت مصوب ۴۰۸ میلیون تومان خدمت مشتریان عرضه می‌شود. شایان ذکر است رنگ‌های قابل عرضه در این طرح سفید، مشکی، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک اعلام شده است.این طرح از روز شنبه مورخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های ایران خودرو در سرتاسر کشور، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است واریز مبلغ خودرو پس از انجام ثبت نام حضوری، به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو صورت می‌پذیرد. آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها