گروه بهمن اعلام کرد: فروش اقساطی کامیون های فورس ۶ و ۱۲ تن در بهمن ۱۴۰۲

ژانویه 24, 2024 0 نظر 93

گروه بهمن به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت‌های فروش و اجاره کامیون در کشور، شرایط فروش اقساطی برای کامیون‌های فورس ۶ و ۱۲ تن را اعلام کرده است. این اقساط امکان تهیه این خودروهای سنگین را برای کسانی که به دنبال یک وسیله نقلیه مورد اعتماد و قابل اعتماد برای حمل و نقل کالا هستند، فراهم می کند.

با توجه به شرایط مالی کشور و نیازهای بحرانی بسیاری از کسب و کارها به یک روش مناسب و اقتصادی برای حمل و نقل کالا، این اقساط می‌توانند یک فرصت بی‌نظیر برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ باشند که به دنبال توسعه عملیات خود هستند. همچنین این اقساط به کسانی که علاقه‌مند به راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در صنعت حمل و نقل هستند، امکان ایجاد یک فرصت فوق‌العاده برای شروع کار خود را فراهم می کند.

بنابراین، اعلام شرایط فروش اقساطی برای کامیون‌های فورس ۶ و ۱۲ تن توسط گروه بهمن می تواند یک گام مهم در جهت توسعه صنعت حمل و نقل در کشور باشد و به کسب و کارها و کارآفرینان کمک کند تا به رشد و پیشرفت خود ادامه دهند.

۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵

بر اساس جدیدترین بیانیه گروه خودروسازی بهمن در بهمن ماه ۱۴۰۲، طرح فروش اقساطی کامیون فورس ۶ و ۱۲ این شرکت در این ماه اجرا خواهد شد.

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، فروش محصولات گروه خودروسازی بهمن از ساعت ۱۱ روز سه شنبه سوم بهمن تا ساعت ۱۶ شنبه مورخ ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد. متقاضیانی که قصد خرید کامیون فورس ۶ و ۱۲ تن را دارند می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های مندرج در سایت رسمی گروه بهمن، نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.

موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی به‌همراه کاربری هفته سوم در بهمن ماه، اسفند سال ۱۴۰۳ خواهد بود و محصولاتی که با پیش پرداخت ۶ تا ۱۲ ماهه به فروش برسند دارای یک سال بیمه رایگان خواهند بود. کاربری‌های موجود در این طرح چوبی فلزی، مسقف فلزی، مسقف فلزی و باری فلزی است؛ اما مطابق قوانین حاکم بر این طرح فروش، تغییر کاربری برای متقاضیانی که ثبت نام کرده‌اند امکان‌پذیر نیست.

شرایط فروش اقساطی کامیون فورس ۶ و ۱۲

محصولاتی که در این طرح برای فروش ارائه شده‌اند دارای تسهیلات اقساطی ۳، ۶ تا ۱۲ ماهه هستند و خریداران تنها ۷۰ درصد مبلغ نقد محصول را واریز خواهند کرد.

فروش اقساطی کامیون فورس

با توجه به جدول قیمت ارائه شده از سوی گروه بهمن، مبلغ پیش پرداخت برای فروس ۱۲ تن حدود یک میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان است و مبلغ پیش پرداخت فورس ۶ تن کابین خوابدار بدون کاربری و فورس ۶ تن کابین خوابدار با کاربری به ترتیب یک میلیارد و ۲۶ میلیون و یک میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان خواهد بود.

سند خودروهای واگذار شده در این طرح تا پایان اقساط در رهن شرکت بهمن دیزل خواهد بود و هزینه فک رهن خودرو بعد از پایان پرداخت اقساط خودرو بر عهده متقاضیان است. خریداران تا پایان اقساط ملزم به خرید الحاقیه بیمه بدنه به هزینه خود هستند. چنانچه خریدار در طول مدت استفاده از خودرو تا پایان اقساط، خودروی خود را بیمه بدنه نکرده باشد ملزم است به نفع شرکت بیمه بدنه کند و هرگونه عواقب عدم صدور بیمه‌نامه بر عهده خریدار است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها