جتور تراولر با شاسی بلند آماده برای آفرود در ایران می‌باشد

ژانویه 23, 2024 0 نظر 126

سر تیتر: آمدن شاسی بلند آفرودی جتور تراولر برای تست به ایران

زیر متن: شاسی بلند آفرودی جتور تراولر یکی از موتورهای پرکاربرد و محبوب در دنیای خودروسازی است که برای تست و بررسی به ایران می‌آید. این خودروها به دلیل ساختار مقاوم، قدرت موتور و توانایی عبور از مسیرهای دشوار، در بین ماجراجویان و طرفداران آفرودینگ بسیار محبوب و مورد توجه قرار گرفته‌اند. با ورود این خودروها به بازار ایران، امکان تجربه رانندگی در مسیرهای سخت و بی‌بند و باری برای علاقمندان به طبیعت و ماجراجویی فراهم می‌شود. این ورود همچنین می‌تواند باعث تحول در بازار خودروسازی ایران شود و با توجه به نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان، به گسترش بازار و افزایش رقابت در این حوزه منجر شود. این امر نشان از توجه شرکت‌های خودروسازی به بازار ایران و نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان در این کشور دارد.

۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۹

جتور تراولر در قالب یک شاسی بلند آفرودی توسط بهمن موتور برای تست وارد ایران می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات Jetour Traveller آشنا می‌شویم.

خبرها حاکی از آن است شرکت بهمن موتور برای ورود مدل‌های اولیه و آزمایشی شاسی بلند آفرودی جتور تراولر اقدام کرده و این خودرو به‌زودی وارد ایران خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشصخات و امکانات شاسی بلند چینی چری Jetour Traveller آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی جتور تراولر

جتور تراولر

جتور تراور که از لحاظ طراحی با الهام از لندروور دیفندر طراحی شده از یک موتور ۲ لیتری T-GDI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۶۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن‌متر را تولید کند. پیشرانه این شاسی بلند آفرودی دو دیفرانسیل همان پیشرانه فونیکس آریزو ۸ و تیگو ۸ پرو مکس است.

جتور تراولرجتور تراولر

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس‌های ۷ سرعته دوکلاچه تر و ۸ سرعته AT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. البته مشخص نیست این خودرو با کدام گیربکس به ایران خواهد آمد. طول جتور تراولر به ۴۷۸۵ میلی‌متر، عرض آن ۲۰۰۶ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۸۸۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۸۰۰ میلی‌متر می‌رسد.

امکانات رفاهی و ایمنی جتور Traveller 

Jetour TravellerJetour Traveller

از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به شش کیسه هوای ایمنی، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش (ESP)، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نوربالا اتوماتیک (IHC)، سیستم کمکی کروز هوشمند (ICA)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA)، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)، رادار نقطه کور (BSD)، رادار تصادف از عقب (RCTA)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW) و سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA) اشاره کرد.

جتور تراولرجتور تراولر

همچنین این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون تریم چرمی کابین، سامانه استارت/ استاپ، سانروف، ترمز پارک برقی و اتوهولد، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، کلاستر دیجیتالی، جک برقی صندوق عقب به همراه سنسور پایی، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌ها جانبی به صورت برقی و متصل به گرمکن، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با سردکن و گرمکن صندلی‌ها، دوربین ۳۶۰ درجه با حالت نمایش ۳D و آینه الکتروکرومیک بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها