فروش وانت نیسان بنزینی در بهار با شرایط ویژه

مارس 16, 2024 0 نظر 19

شرایط فروش ویژه نوروزی برای وانت نیسان بنزینی
با نزدیک شدن به فصل بهار و نوروز، شرکت‌های خودروسازی به منظور جذب مشتریان بیشتر اقدام به ارائه تخفیفات و شرایط ویژه می‌کنند. یکی از این خودروهایی که مورد توجه قرار گرفته، وانت نیسان بنزینی است که با شرایط فروش نوروزی ویژه برای مشتریان عزیز به بازار عرضه شده است.

این خودرو با قدرت موتور بنزینی و همچنین ظرفیت بارگیری بالا، یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده در شهر و برون شهر می‌باشد. شرایط فروش نوروزی شامل تخفیفات ویژه، پرداخت اقساط بلند مدت بدون بهره و بیمه رایگان برای مدت معینی از خرید می‌باشد.

از آنجا که نوروز به عنوان جشنی ملی و پر طرفدار در ایران شناخته می‌شود، فروشندگان خودرو تمام تلاش خود را بیشتر از همیشه برای جلب مشتریان انجام می‌دهند. بنابراین، انتخاب وانت نیسان بنزینی با شرایط فروش ویژه نوروزی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید خودرو در این فصل باشد.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹شرایط فروش نوروزی وانت نیسان بنزینی اعلام شد. شرکت سایپا وانت نیسان تک سوز آپشنال را به شکل فروش فوری نقدی به بازار عرضه کرد.گروه خودروسازی سایپا از امروز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ وانت نیسان تک سوز آپشنال SVPD را به شکل فروش فوری نقدی به بازار عرضه کرد. این خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا به فروش می‌رسد و طرح فروش آن نیز تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش وانت نیسان آشنا خواهیم شد.شرایط فروش نوروزی وانت نیسان – ۲۶ اسفند ۱۴۰۲در این طرح کامیونت نیسان تکسوز آپشنال SVPD با قیمت ۵۴۲ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان در رنگ آبی به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین موعد تحویل این محصول سایپا نیز ۴۵ روز کاری اعلام شده است. آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: پیکاپ وانت سایپا شرایط فروش خودرو ۱۴۰۲-۱۲-۲۶

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها