معرفی اندروید ۱۴ با وان یو آی ۶ برای گوشی گلکسی A23 5G سامسونگ!

دسامبر 26, 2023 0 نظر 42

اندروید ۱۴ با وان یو آی ۶ برای گوشی گلکسی A23 5G سامسونگ منتشر شد

سامسونگ اخیراً اندروید ۱۴ به همراه وان یو آی ۶ را برای گوشی هوشمند گلکسی A23 5G منتشر کرد. این آپدیت جدید امکانات و قابلیت‌های بسیاری را به تجربه کاربری اضافه کرده است.

اندروید ۱۴ یکی از نسخه‌های قدرتمند و پرطرفدار سیستم عامل آندروید است که با داشتن قابلیت‌ها و امکانات جدید، عملکرد گوشی را بهبود می‌بخشد. همچنین وان یو آی ۶ امکانات امنیتی و حریم خصوصی قوی‌تری برای کاربران فراهم می‌کند و اجازه می‌دهد تا به راحتی از قابلیت‌های پیشرفته سیستم عامل استفاده کنند.

گوشی گلکسی A23 5G نیز از این به بعد امکانات متنوع و قدرتمندی از این ترکیب برخوردار خواهد بود که به کاربران این امکان را می‌دهد که از آخرین نسخه‌های سیستم عامل استفاده کنند و از امکانات پیشرفته آن بهره مند شوند. به طور کلی، این آپدیت جدید به کاربران گلکسی A23 5G این امکان را می‌دهد تا تجربه کاربری خود را بهبود بخشند و از امکانات پیشرفته سیستم عامل اندروید بهره مند شوند.

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6 را برای یکی از ارزان‌ترین گوشی‌هایش، گلکسی A23 5G منتشر کرد. گلکسی ای ۲۳ یک گوشی متعلق به سال ۲۰۲۲ است.

در حالی که بسیاری از برندها هنوز هم اندروید ۱۴ را برای گوشی‌های میان‌رده و حتی برخی پرچمداران خود منتشر نکرده‌اند، سامسونگ با عملکرد خوب خودش تقریبا تمام گوشی‌های سازگارش را به این نسخه بروزرسانی کرده است. بعد از چند گوشی میان‌رده، حالا نوبت به گوشی اقتصادی گلکسی A23 5G سامسونگ رسیده تا آپدیت اندروید ۱۴ و رابط کاربری وان یو ای ۶ را دریافت کند.

این بروزرسانی با شماره فریمور A236BXXU4DWKA منتشر شده و پچ امنیتی ماه نوامبر ۲۰۲۳ را هم به گوشی اضافه می‌کند تا سطح امنیتی آن را هم افزایش دهد. در حال حاضر کاربرانی از فرانسه، ایتالیا، پرتقال و چند کشور اروپایی دیگر دریافت این بروزرسانی را گزارش داده‌اند. آیا شما در ایران هم موفق به دریافت آن شده‌اید؟

اگر گوشی شما به‌صورت خودکار آپدیت‌ها را دریافت نمی‌کند، می‌توانید به صفحه تنظیمات گوشی و بخش Software update رفته و از این طریق به‌صورت دستی دریافت آپدیت جدید اندروید را بررسی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها