آپدیت جدید اندروید ۱۴ به بهترین میان رده سامسونگ وارد شد!

مارس 8, 2024 0 نظر 29

آپدیت اندروید ١۴ به محبوب‌ترین میان رده سامسونگ رسید

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در جهان، همواره تلاش کرده است تا کاربران خود را با بهترین تجربه ممکن از تلفن های هوشمند خود بهره مند کند. این هدف به به روزرسانی های منظم نرم افزاری که این شرکت برای دستگاه های خود منتشر می‌کند، برمی‌گردد.

در این راستا، آخرین به روزرسانی نرم افزاری که توسط سامسونگ منتشر شده است، آپدیت اندروید ١۴ برای محبوب‌ترین میان رده این شرکت، منتشر شده است. این آپدیت دارای بهبودهای چششویری در عملکرد، امنیت و تجربه کاربری می باشد و به کاربران این تلفن های هوشمند امکانات جدید و بهتری را ارائه می‌دهد.

با انتشار این آپدیت، کاربران می‌توانند از امکانات پیشرفته‌تر دستگاه خود بهره مند شده و تجربه استفاده از گوشی هوشمند خود را به یک سطح جدید ارتقاء دهند. به عنوان یک طرفدار سامسونگ، حتما این آپدیت را بررسی کنید و از امکانات جدید و بهبود یافته آن لذت ببرید.

ارسال شده توسط: معین کریمی ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۶آپدیت اندروید ۱۴ به‌همراه پوسته One UI 6.0 برای گوشی گلکس A52، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های میان رده سامسونگ منتشر شد.سامسونگ آپدیت اندروید ١۴ را برای یکی اژ گوشی‌های میان‌رده پرفروش و قدیمی خودش منتشر کرد. ما در مورد گوشی گلکسی A52 صحبت می‌کنیم که حالا کاربران بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی می‌توانند طعم رابط کاربری سفارشی One UI 6.0 را روی آن بچشند. این آخرین بروزرسانی بزرگ اندروید برای گوشی گلکسی ای ۵٢ است. اما از این پس همچنان به دریافت بروزرسانی‌های امنیتی ادامه خواهد داد.اندروید ۱۴، آخرین آپدیت سامسونگ گلکسی A52علیرغم اینکه در سومین ماه سال ۲۰۲۴ میلادی به‌سر می‌بریم، اما پچ امنیتی همراه این بروزرسانی برای ماه ژانویه است. وزن آپدیت جدید وان یو آی نیز حدود ۱.۲ گیگابایت است و انتظار می‌رود طی روزهای آتی به‌دست کاربران تمام کشورهایی برسد که سامسونگ گوشی‌هایش را در آنجا عرضه می‌کند.گلکسی ای ۵۲ در سال ۲۰۲۱ همراه با اندروید ۱۱ گوگل عرضه شد. اواخر همان سال بود که اندروید ۱۲ را دریافت کرد و در سال ۲۰۲۲ هم آپدیت اندروید ۱۳ برای آن منتشر شد. بنابراین، اندروید ۱۴ به‌همراه وان یو ای ۶ سومین و آخرین بروزرسانی بزرگ اندرویدی خواهد بود که این میانرده جذاب دریافت می‌کند. البته مثل همیشه، سامسونگ یک سال دیگر هم پچ‌های امنیتی را برای آن ارسال می‌کند.گلکسی ای ۵۲ یک گوشی مجهز به شبکه ۴G است که از چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G کوالکام، یک نمایشگر سوپر امولد، دوربین ۶۴ شواپیکسلی و بدنه ضد آب برخوردار است. اگر شما هم صاحب این گوشی هستید، رفته رفته باید خودتان را آماده تعویض دستگاه خود به یک مدل جدیدتر کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها