سورپرایز شگفت‌انگیز سامسونگ برای کاربران گوشی گلکسی A72 با آپدیت اندروید ۱۴

ژانویه 7, 2024 0 نظر 31

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند است که با محصولات متنوع و کیفیت بالا خود توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در بازار جهانی به خود اختصاص دهد. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که آپدیت اندروید ۱۴ را برای گوشی گلکسی A72 منتشر کرده است که مورد استقبال بسیاری از کاربران این محصول قرار گرفته است.

آپدیت اندروید ۱۴ باعث بهبود عملکرد گوشی و بهبود تجربه کاربری آن می‌شود. این آپدیت امکانات جدیدی را نیز به گوشی اضافه می‌کند که کاربران را به شدت سورپرایز کرده است. از ویژگی‌های جدید این آپدیت می‌توان به بهبودات در دوربین، بهبود باتری گوشی، افزایش سرعت عملکرد و اضافه شدن ویژگی‌های امنیتی اشاره کرد که همه باعث شده است که کاربران این گوشی با انتشار این آپدیت بسیار راضی و خوشحال شوند.

با این اقدام، سامسونگ نشان داده است که به تازگی و بهبود مستمر محصولات خود اهمیت می‌دهد و سعی دارد تا تجربه کاربری بهتری را به مشتریان خود ارائه دهد.

گوشی میان‌رده سه سال پیش گلکسی A72، آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت کرد. در حالی که پرچمداران خیلی از برندها هنوز هم این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اند.

کاربران روسیه‌ای خبر دادند که آپدیت اندروید ۱۴ را روی گوشی گلکسی A72 خود دریافت کرده‌اند. در حالی که حتی بسیاری از پرچمداران دیگر برندها هنوز هم موفق نشده‌اند طعم نسخه بعدی اندروید را بچشند، این خبر خوبیست که گوشی میان‌رده سه سال پیش سامسونگ موفق شده One UI 6.0 و اندروید ۱۴ را دریافت کند.

این آخرین بروزرسانی اندرویدی بزرگ گوشی گلکسی ای ۷۲ سامسونگ نیز خواهد بود. این محصول در مارس ۲۰۲۱ و همراه با اندروید ۱۱ عرضه شد. سامسونگ وعده پشتیبانی سه ساله را در این محصول داده بود و امروز نشان داد که پای قول خودش می‌ایستد. اما علیرغم اینکه دیگر هیچ بروزرسانی بزرگ اندرویدی برای آن منتشر نمی‌شود، تا یک سال دیگر همچنان می‌تواند پچ‌های امنیتی اندروید را دریافت کرده تا از امنیت کاربرانش محافظت کند.

آپدیت اندروید ۱۴ گلکسی A72

کاربران روسی این بروزرسانی را با شماره فریمور A725FXXU6EWL4 دریافت کرده‌اند و حجم ۲ گیگابایتی آن تعجب برانگیز است؛ دیگر گوشی‌ها این بروزرسانی را معمولا با حجمی بین ۳ تا ۴ گیگابایت گرفته‌اند. به‌هر ترتیب، پچ امنیتی ماه دسامبر ۲۰۲۳ نیز همراه این بروزرسانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

برخی گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا آپدیت One UI 6.1 را هم به‌همراه گوشی‌های سری گلکسی S24 دریافت خواهند کرد. ولی هیچ چیزی مشخص نیست.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها