گشتی نازلترین تازفته شرایط فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک در دی ماه ۱۴۰۲

ژانویه 4, 2024 0 نظر 62

شرایط فروش فوری دنا پلاس توربو اتوماتیک در دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

با اعلام شرایط فروش فوری دنا پلاس توربو اتوماتیک در دی ماه ۱۴۰۲، فرصتی مناسب برای خریداران علاقه‌مند به یک خودروی مطمئن و با کیفیت ارائه شده است. دنا پلاس توربو اتوماتیک با ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد خود، یک گزینه عالی برای خانواده‌ها و افرادی است که به دنبال یک خودروی شیک و کارآمد هستند. با توجه به اعلام شرایط فروش فوری، این فرصت را از دست ندهید و مزایای متعددی از این خودرو بهره‌مند شوید.

با داشتن یک موتور قدرتمند توربوشارژ با عملکرد بی‌نظیر و یک دنده اتوماتیک، دنا پلاس توربو اتوماتیک تجربه‌ی رانندگی بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، این خودرو دارای امکانات ایمنی و فنی مدرنی است که باعث افزایش اعتماد و راحتی شما در انجام سفرهای روزمره می‌شود. با درنظر گرفتن این مزایا و اعلام شرایط فروش فوری، بهتر است به‌سرعت اقدام کرده و این فرصت را از دست ندهید.

شرایط فروش فوری دنا پلاس توربو اتوماتیک در دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. ایران خودرو دنا پلاس توربو اتومات را به شکل نقدی و پیش فروش به مشتریان عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو طی فراخوانی اعلام کرد متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و نام آنها به عنوان بخش دوم اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک در زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده، از سوی ایران خودرو نیز پیامک دریافت کردند و یا در سایت فروش اینترنتی این شرکت نام آنها درج شده، امکان ثبت نام در این طرح را خواهند داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با شرایط فروش دنا پلاس توربو اتومات آشنا می‌شویم.

شرایط فروش فوری دنا پلاس توربو اتوماتیک – دی ماه ۱۴۰۲

شرایط فروش فوری دنا پلاس توربو اتوماتیکشرایط فروش فوری دنا پلاس توربو اتوماتیک

ایران خودرو در این طرح دنا پلاس اتوماتیک آپشنال را در رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیتانیوم، نقره‌ای و آبی کبود به مشتریان عرضه می‌کند. طرح فروش نقدی و پیش فروش این خودرو نیز به شرح زیر است:

فروش نقدی دنا پلاس توربو اتومات

در طرح فروش نقدی مشتریان می‌توانند این خودرو را با قیمت مصوب ۶۹۲ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۹۰۰ هزار تومان خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۹۰ روزه خواهد بود.

پیش فروش 

روش اول:

  • مبلغ پیش‌پرداخت: ۳۴۶ میلیون و ۸۳ هزار و ۴۰۰ تومان (پیش‌پرداخت حدود ۵۰ درصد قیمت فعلی)
  • موعد تحویل: خرداد ۱۴۰۳

روش دوم: 

  • مبلغ پیش‌پرداخت: ۳۱۱ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۱۰۰ تومان (پیش‌پرداخت حدود ۴۵ درصد قیمت فعلی)
  • موعد تحویل: تیر ۱۴۰۳

ایران خودرو دنا پلاس شرایط فروش خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها