ایران خودرو با افزایش قیمت ۶ محصول، ورود به سال ۱۴۰۳ را شروع کرد

مارس 24, 2024 0 نظر 20

سر تیتر: ایران خودرو با افزایش قیمت ۶ محصول خود، سال ۱۴۰۳ را آغاز کرد

زیر متن: شرکت ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ با اعلام افزایش قیمت برخی از خودروهای تولیدی خود، وارد سال جدید شد. این افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه های تولید و نوسانات نرخ ارز بوده است. شرکت ایران خودرو با تلاش های فراوان در جهت بهبود کیفیت و ارتقاء استانداردهای خودروهای تولیدی، افزایشی طبیعی در قیمت ها را اعلام کرده است.

این اقدام ایران خودرو نشان از تلاش برای حفظ استحکام و توسعه صنعت خودروسازی در کشور است. با این حال، این افزایش قیمت ممکن است بر برخی از مشتریان تأثیرگذار باشد و نیاز به بررسی دقیق تأثیرات این تصمیم دارد. اما ایران خودرو اعلام کرده است که همچنان به ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش به مشتریان و مشتریان خود ادامه خواهد داد.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۰ایران خودرو قیمت ۶ محصول خود شامل تارا دستی و اتوماتیک، دنا پلاس ۶ سرعته، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و آریسان ۲ را در سال ۱۴۰۳ افزایش داد. گروه صنعتی ایران خودرو قیمت جدید ۶ محصول خود شامل تارا دستی و اتوماتیک، دنا پلاس ۶ سرعته، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و آریسان ۲ را در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد که نسبت به سال قبل اندکی گران‌تر شدند. ایران خودرو از دلایل افزایش قیمت این ۶ محصول خود به تغییر قیمت بیمه شخص ثالث و تغییر مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد در سال جدید اشاره کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات تغییر قیمت ۶ محصول ایران خودرو آشنا می‌شویم. افزایش قیمت ۶ محصول ایران خودرونام خودروقیمت قبلقیمت جدیدتارا دستی V1580 میلیون و ۱۲۰ هزار تومان۵۸۶ میلیون و ۸۲۸ هزار تومانتارا اتوماتیک۶۸۱ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان۶۸۹ میلیون و ۱۱ هزار تومان۲۰۷ دستی (پانوراما)۴۹۸ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان۵۰۴ میلیون و ۵۹۲ هزار ۱۰۰ توماندنا پلاس ۶ سرعته۵۵۱ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان۵۵۸ میلیون و ۴۷ هزار و ۱۰۰ تومانسورن پلاس XU7P459 میلیون و ۱۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان۴۶۴ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۹۰۰ تومانآریسان ۲۴۰۸ میلیون تومان۴۱۳ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان بیشتر بخوانید: اداره استاندارد خطاب به خریداران پژو پارس: ایران خودرو مسئول عدم تحویل است احتکار خودروسازان داخلی برای فروش با قیمت بالاتر در سال آینده ایران خودرو قیمت خودرو قیمت ماشین قیمت محصولات ایران خودرو ۱۴۰۳-۰۱-۰۵

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها