تازه ترین خودروهای ایران در سال ۱۴۰۲: پراید همچنان محبوب

مارس 19, 2024 0 نظر 23

عنوان: پرتوجادترین خودروهای ایران در سال ۱۴۰۲؛ پراید همچنان در صدر

متن: در سال ۱۴۰۲، خودروهای پرتوجادتری که در خیابان‌های ایران دیده می‌شدند، از جمله پراید، پژو ۴۰۵، سمند، پراید صبا و پراید ۱۳۱ بودند. اما با وجود ورود خودروهای جدید به بازار، پراید همچنان به عنوان یکی از پرای ترین و محبوب ترین خودروهای ایران شناخته می‌شد.

پراید، با اقتصادی بودن، قیمت مناسب و قطعات آسان یافتنی، همچنان برتری خود را حفظ کرده و همچنان مورد توجه و استقبال مردم ایران بوده است. با وجود تلاش‌های شرکت‌های خودروساز برای تولید خودروهای جدید و متنوع، پراید همچنان به عنوان یکی از محبوب ترین خودروها در بازار ایران شناخته می‌شود و از رقابت با سایر خودروها برتری می‌برد.

در نتیجه، می‌توان گفت که خودروی پراید به عنوان یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین خودروهای ایران در سال ۱۴۰۲ همچنان در صدر بوده و توانسته است جایگاه قوی خود را حفظ کند.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۵رئیس پلیس راهور فراجا پرتصادف ترین خودروهای ایران در سال ۱۴۰۲ را معرفی کرد که طبق آن همچنان خودرو پراید در صدر قرار دارد.سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به آمار ترسناک و غم انگیز مرگ میر سرنشینان پراید گفت ۱۷ هزار و ۱۷۷ نفر از هموطنانمان در سال ۱۴۰۲ در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که تعداد جانباختگان حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴٫۹ درصد افزایش پیدا کرده است. عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدیم و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه دلیل وقوع ۶۰ درصد تصادفات محسوب می‌شوند.رئیس پلیس راهور فراجا افزود از میان جانباختگان حوادث رانندگی حدود ۲۲٫۹ درصد به راننده، ۲۲٫۷ درصد به موتورسوار، ۲۴ درصد به سرنشین و ۱۹٫۶ درصد نیز به عابران پیاده اختصاص دارد. همچنین ۲۶ درصد از کل تصادفات باعث واژگونی شده و ۶۰ درصد از تصادف نیز در حریم ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق افتاده است.سردار حسینی با اعلام اینکه ۵۱ درصد از جانباختگان به دلیل شدت جراحات در صحنه تصادف فوت کردند، گفت ۶ درصد در زمان انتقال و ۴۳ درصد نیز در مراکز درمانی جان باختند. طبق این آمارها می‌بایست ۲ موضوع در اولویت قرار گیرد، نخست سرعت باید کنترل و مدیریت شود و دوم نیز باید مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را تجهیز کرد.پرتصادف ترین خودروهای ایران در سال ۱۴۰۲رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه گفته‌های خود با اشاره به پرتصادف ترین خودروهای ایران در سال ۱۴۰۲ گفت بیشترین آمار تصادف به خودروهای پراید، ساینا و پژو اختصاص دارد که البته نباید تعداد این وسایل نقلیه در کشور را نادیده گرفت. همچنین خودروهای پراید، ساینا و سمند نیز آمار بیشترین اعمال قانون را به خود اختصاص دادند. بیشتر بخوانید: بزرگ یا کوچک: کدام خودرو در جاده ایمن تر است؟ اولین مرکز تست تصادف خودرو در ایران سال آینده شروع به کار می‌کند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها