با اعلام شرایط فروش ویژه لاماری ایما در ماه بهمن ۱۴۰۲!

فوریه 15, 2024 0 نظر 26

شرایط پیش فروش لاماری ایما در بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

شرکت لاماری ایما، یکی از شرکت‌های پیشتاز در زمینه فروش و توزیع محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی، اعلام کرده است که شرایط پیش فروش جدید خود را در بهمن ماه ۱۴۰۲ به مشتریان خود ارائه خواهد کرد. این شرایط پیش فروش شامل تخفیفات ویژه، قیمت‌های استثنایی برای محصولات جدید، و امکانات پرداخت و ارسال فوری می‌شود.

با اعلام شرایط پیش فروش جدید، مشتریان می‌توانند از فرصت‌های منحصر به فردی برای خرید محصولات مورد نیاز خود بهره‌مند شوند. همچنین، این اقدام از سوی شرکت لاماری ایما نشان دهنده توجه آنها به نیازها و تقاضاهای مشتریان است و نشانگر تلاش‌های این شرکت برای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان خود می‌باشد.

اطلاعات بیشتر درباره شرایط پیش فروش لاماری ایما در بهمن ماه ۱۴۰۲، در وبسایت رسمی این شرکت قابل دسترسی خواهد بود و مشتریان می‌توانند از طریق اینترنت یا شعبه‌های فیزیکی این شرکت اقدام به خرید محصولات با شرایط ویژه نمایند.

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۸

شرکت آرین پارس موتور شرایط پیش فروش لاماری ایما ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲ در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را اعلام کرد.

شرکت خودروسازی آرین پارس موتور شرایط پیش فروش خودرو لاماری ایما را برای آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی که در نوبت دوم پیش ثبت نام این محصول در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی نسبت به خرید این خودرو نام نویسی کرده بودند و واجد شرایط تخصیص خودرو در نظر گرفته شده‌اند، شرایط ثبت نام تکمیلی را در قالب طرح پیش فروش عادی اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات طرح پیش فروش عادی لاماری ایما – بهمن ۱۴۰۲

پیش فروش لاماری ایما

در طرح فروش نقدی آرین پارس موتور، خودرو لاماری ایما با پیش پرداخت ۷۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان و به صورت علی‌الحساب با مدل ۱۴۰۳ خدمت متقاضیان عرضه می‌شود. موعد تحویل خودرو تا حداکثر ۱۲۰ روز کاری است و قیمت نهایی براساس زمان تحویل خودرو محاسبه می‌شود. شایان ذکر است رنگهای قابل عرضه در این طرح سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز خواهد بود.

متقاضیان واجد شرایط این طرح می‌توانند جهت تکمیل فرایند ثبت نام در قالب طرح پیش فروش عادی و قیمت علی الحساب از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ لغایت ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۳ اسفند ۱۴۰۲ یا مراجعه به وبسایت اینترنتی https://sales.lamari.ir نسبت به انجام مراحل ثبت‌ نام تکمیلی و واریز وجه اقدام نمایند. لازم به ذکر است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی ذکر شده در بخش «استعلام نوبت دهی»، نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

از دست ندهید: اولین شرایط فروش KMC T9، پیکاپ جدید کرمان موتور + قیمت و جزئیات ثبت نام شرایط فروش اسکای ول ET5 ، اولین شاسی بلند هوشمند برقی تولید داخل شرایط فروش محصولات فردا موتورز در بهمن ۱۴۰۲

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها