شروع پیش‌فروش هیجان‌انگیز کشنده و کامیون‌های شایان دیزل در اسفند ۱۴۰۲ + اطلاعات و قوانین

مارس 7, 2024 0 نظر 25

پیش فروش کشنده و کامیون های شایان دیزل در اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد

در ابتدای سال ۱۴۰۲، شرکت شایان دیزل آغاز به فروش پیشگامانه و کارآمد کشنده و کامیون های خود کرده است. این خودروها با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای بالا برای عملکرد عالی و کارایی بیشتر طراحی شده‌اند.

این خودروها با طراحی منحصر به فرد و قدرت موتورهای قدرتمند خود، توانایی بارگیری بالا و طول عمر بالا را برای مشتریان فراهم می‌کنند. همچنین، با توجه به استفاده از سوخت دیزل، این خودروها هزینه‌های سوختی را به شکل چششویری کاهش می‌دهند.

برای اطلاعات بیشتر درباره جزئیات و شرایط پیش فروش این خودروها با ما تماس بگیرید و از فرصتی مناسب برای خرید یک کشنده یا کامیون مطمئن استفاده کنید. این فروش با شرایط ویژه‌ای همراه است که می‌تواند برای شما بهره‌ور و مفید باشد.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۶شرکت شایان دیزل با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط پیش فروش کشنده و کامیون های این شرکت در اسفند ۱۴۰۲ را اعلام کرد.در طرح پیش فروش محصولات شایان دیزل، کشنده ۴۴ تن H7 4X2 و H7 new 4X2، کامیون باری ۲۶ تن H7C 6X2، کامیون کمپرسی ۲۶ تن H7D 6X4 و کامیونت ۵٫۵ تن Q1 4×۲ با قیمت قطعی عرضه خواهند شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.شرایط پیش فروش محصولات شایان دیزل – اسفند ۱۴۰۲نام محصولپیش پرداخت همزمان با ثبت نامیک فقره چک ۱ ماهه بعد از تاریخ ثبت نامیک فقره چک ۲ ماهه بعد از تاریخ ثبت ناممبلغ تسهیلاتزمان تحویلکشنده ۴۴ تن H7 4X22 میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان––۳ میلیارد تومانفروردین ۱۴۰۳کشنده ۴۴ تن H7 new 4X22 میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان–۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان–اردیبهشت ۱۴۰۳کامیون ۲۶ تن H7C 6X22 میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان–خرداد ۱۴۰۳کمپرسی ۲۶ تن H7D 6X42 میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان–خرداد ۱۴۰۳کامیونت ۵٫۵ تن Q1 4×۲۱ میلیارد تومان۵۰۰ میلیون تومان۵۰۰ میلیون تومان–خرداد ۱۴۰۳ همچنین بخوانید: شرایط فروش کامیون کمپرسی شکموتو X5000D در اسفند ۱۴۰۲ شرایط فروش کامیون کشنده فوتون H5 در بورس کالا + قیمت و مشخصات شرایط فروش خودرو کامیون کامیون کشنده ۱۴۰۲-۱۲-۱۷

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها