مشاهده تیزر سریال جذاب پنگوئن؛ بازگشت قهرمان بتمن

مارس 25, 2024 0 نظر 16

سریال جدید پنگوئن با حضور بتمن به شهر گاتهام باز می‌گردد و تریلر آن هم اکنون منتشر شده است. در این سریال، شخصیت پنگوئن به خوبی تازه ترین جلوه‌های خود را نشان می‌دهد و با وجود ظهور دوباره بتمن، داستان به یک اوج جدید می‌رسد.

تماشای تریلر این سریال هیجانی و مهیج حتما تمامی طرفداران این دو شخصیت را شگفت‌زده خواهد کرد. از صحنه‌های اکشن گرفته تا لحظات پرهیجان، این سریال واقعا به چشم می‌خورد. اگر علاقمند به سینما و فیلم های ابرقهرمانی هستید، این سریال حتما بی‌نظیر است.

بنابراین، اگر به دنبال یک سریال جذاب و هیجان انگیز هستید، حتما تریلر پنگوئن را تماشا کنید و از این روایت جدید به هیجان بپردازید. این سریال قطعا توانسته است همه انتظارات را برآورده کند و پیشنهاد می‌شود تا زمان پخش انتظارهایتان را افزایش دهید.

ارسال شده توسط: شایان مددی ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱اچ‌بی‌او مکس تریلر جدید سریال پنگوئن با بازی کالین فارل را منتشر کرد. سریال The Penguin اسپین آفی از فیلم بتمن ۲۰۲۲، اثر مت ریوز است.در حالی که طرفداران دنیای بتمن بعد از سه‌گانه کریستوفر نولان انتظار یک فیلم تمام و کمال جدید از این قهرمان شنل‌پوش را می‌کشیدند، فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز بالاخره در سال ۲۰۲۲ اکران شد؛ فیلمی پرستاره با اتمسفری متفاوت که حالا طرفداران را منتظر دنباله خود گذاشته است. با این حال، قبل از این‌که فیلم جدید بتمن راهی سینماها شود سریالی حول محور پنگون، یکی از شخصیت‌های این فیلم از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد. بر اساس جدیدترین اخبار فیلم و سینما، اخیراً تریلری جدید از سریال پنگوئن منتشر شده است که ما را هرچه بیشتر با این اسپین آف آشنا می‌کند.تریلر جدید سریال پنگوئن با بازی کالین فارلدر فیلم بتمن ۲۰۲۲ که بین پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ هم جا گرفت، کالین فارل نقش آزوالد کابلپات یا همان پنگوئن را بر عهده داشت و حالا در این سریال اسپین آف هم مجدداً نقش این شخصیت شرور دنیای DC را ایفا می‌کند.از جمله بازیگران دیگری که در این سریال جدید حضور دارند می‌توان به کریستین میلیوتی، رنزی فلیز، مایکل کلی، مایکل زیگن، دیردری اوکانل، شهره آغداشلو و کلنسی براون اشاره کرد. البته در این مقطع مشخص نیست که بتمن هم در این سریال حضور پیدا خواهد کرد یا خیر؛ با وجود این، زمزمه‌هایی درباره حضور او به گوش می‌رسد.در حال حاضر تاریخ یا دست کم ماه پخش سریال پنگوئن مشخص نیست و صرفاً اعلام شده است که در پاییز آینده به مرحله پخش خواهد رسید. ضمناً باید اشاره کرد فیلم جدید بتمن که فعلاً The Batman: Part II نام دارد قرار است در ۲ اکتبر ۲۰۲۶ مصادف با ۱۰ مهر ۱۴۰۵ با نویسندگی و کارگردانی مت ریوز اکران شود. از دست ندهید: تاریخ پخش رسمی فصل دوم سریال خاندان اژدها اعلام شد + تریلر جدید بهترین مینی سریال های ۲۰۲۳ که باید تماشا کنید سریال های مورد انتظار ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید ۱۰ سریال پرجستجو از نظر گوگل در سال ۲۰۲۳؛ The last of Us در رتبه اول

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها