فروش ویژه: بک X3 پرو، شاسی بلند با قیمت مناسب در کرمان موتور

فوریه 19, 2024 0 نظر 30

شرایط فروش بک X3 پرو، شاسی بلند ارزان قیمت کرمان موتور

بک X3 پرو یکی از خودروهای شاسی بلند با قیمت ارزان و کارایی بالا است که توسط کرمان موتور به بازار عرضه شده است. این خودرو با طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های پیشرفته خود، توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به خودروهای شاسی بلند را به خود جلب کند.

شرایط فروش متنوع بک X3 پرو به مشتریان این امکان را می‌دهد که با توجه به نیاز و توان مالی خود، به راحتی این خودرو را از کرمان موتور تهیه کنند. قیمت ارزان و شاسی بلند این خودرو، از دیگر مزایای آن است که برخلاف دیگر خودروهای شاسی بلند، قابلیت دسترسی به آن را برای افراد مختلف فراهم می‌کند.

بک X3 پرو توانسته است با ارائه شرایط فروش مناسب و قیمت ارزان، بازار خودروهای شاسی بلند را تحت تأثیر قرار دهد و به عنوان یک گزینه جذاب برای خریداران این دسته از خودروها مطرح شود.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۳شرایط فروش بک X3 پرو در قالب یک شاسی بلند ارزان قیمت کرمان موتور اعلام شد. شاسی بلند BAC X3 Pro به شکل نقدی در اسفند ۱۴۰۲ به بازار عرضه می‌شود.شرکت کرمان موتور قصد دارد از روز سه شنبه ۱ اسفند تا روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ شاسی بلند بک X3 پرو را به شکل نقدی به متقاضیان عرضه کند. فروش این خودرو فقط از طریق نمایندگی امکان‌پذیر خواهد بود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش بک ایکس ۳ پرو به عنوان شاسی بلند ارزان قیمت کرمان موتور آشنا خواهیم شد.شرایط فروش بک X3 پرو در اسفند ۱۴۰۲شرکت کرمان موتور در این طرح شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را با قیمت مصوب ۸۸۹ میلیون و ۷۵ هزار و ۴۰۰ تومان در مدل ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، خاکستری طوسی روشن متالیک خریداری کنند. همچنین نرخ تاخیر در تحویل ۳ درصد ماهیانه و زمان تحویل خودرو نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است. بیشتر بخوانید: بی ای سی ایکس ۳ پرو – BAC X3 Pro ؛ کراس اور جدید کرمان با موتور میتسوبیشی + ویدیو باک X۳ پرو، برای رقابت با پژو ۲۰۷ به بازار ایران می‌آید + عکس و مشخصات BAC X3 PRO شرایط فروش خودرو کرمان موتور ۱۴۰۲-۱۱-۳۰

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها