مشاهده تصاویر جذاب و جدید از گوشی های پوکو X6 و M6 شیائومی

ژانویه 1, 2024 0 نظر 87

جدیدترین تصاویر گوشی های پوکو X6 و M6 شیائومی را در اینجا ببینید

شرکت شیائومی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان، محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کند. از جمله این محصولات، گوشی های هوشمند سری پوکو X6 و M6 می باشند که با ویژگی ها و طراحی های برتر خود توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده اند. حالا می توانید جدیدترین تصاویر از این دو گوشی فوق العاده را در اینجا ببینید.

تصاویر ارائه شده شامل طراحی زیبا و منحصر به فرد این دو گوشی می باشد که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و مواد اولیه باکیفیت ساخته شده اند. همچنین ویژگی های فنی این دو گوشی، از جمله دوربین برتر، صفحه نمایش با کیفیت بالا و پردازنده قدرتمند، آنها را یک گزینه مناسب برای افرادی که به دنبال یک گوشی هوشمند با عملکرد بالا هستند، می کند.

پس با ما همراه باشید تا شما را با جدیدترین تصاویر این دو گوشی شگفت انگیز آشنا کنیم.

تصاویر گوشی های پوکو X6 و X6 Pro فایوجی و همینطور پوکو M6 شیائومی منتشر شد که طراحی این محصولات میان‌رده و رنگ‌بندی آن‌ها را فاش می‌کند.

پوکو، برند زیرمجموعه شیائومی به‌زودی از گوشی‌های خانواده X6 خودش رونمایی می‌کند. بر اساس گزارش‌ها علاوه بر دو عضو این خانواده به‌نام‌هی پوکو ایکس ۶۰ ۵G و پوکو ایکس ۶۰ پرو ۵G، این شرکت نسخه ۴G گوشی پوکو ام ۶ پرو را هم راهی بازار خواهد کرد. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که در آن شاهد انتشار تصاویر گوشی های پوکو X6 و M6 شیائومی هستیم.

تصاویر پوکو X6 و X6 Pro

جدیدترین تصاویر گوشی های پوکو X6 و M6 شیائومی

تصاویر پوکو X6 5G

نسخه معمولی این خانواده در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد، در حالی که نسخه پرو آن را می‌توانید در رنگ‌های مشکی، خاکستری و زرد سفارش دهید. هر دو این گوشی‌ها تا ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را هم در اختیار کاربرانشان می‌گذارند.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که Poco X6 5G نسخه بازسازی شده ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G و Poco X6 Pro 5G هم نسخه بازسازی شده ردمی K70e هستند. یکی از تفاوت‌های بزرگ گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو فایوجی و پوکو ایکس ۶ فایوجی، بخش دوربین آن‌ها است. در حالی که گوشی ردمی از یک دوربین ۲۰۰ شواپیکسلی استفاده می‌کند، شیائومی برای گوشی پوکو خود یک دوربین اصلی ۶۴ شواپیکسلی را در نظر گرفته است.

جدیدترین تصاویر گوشی های پوکو X6 و M6 شیائومیجدیدترین تصاویر گوشی های پوکو X6 و M6 شیائومی

تصاویر پوکو ایکس ۶ پرو ۵G

تفاوت بین گوشی‌های پوکو ایکس ۶ پرو و ردمی کی ۷۰ ای هم در فناوری شارژ به‌کار رفته در آن‌هاست. جایی که اولی با توان ۶۷ واتی شارژ می‌شود و دومی از شارژ سریع‌تر ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

تصاویر پوکو M6 Pro

جدیدترین تصاویر گوشی های پوکو X6 و M6 شیائومیجدیدترین تصاویر گوشی های پوکو X6 و M6 شیائومی

تصاویر پوکو M6 Pro

در بخش دیگر این گزارش ما شاهد انتشار عکس رندر جدیدی از گوشی پوکو ام ۶ پرو هستیم که در واقع نسخه بازسازی شده ردمی نوت ۱۳ پرو ۴G است. گوشی ردمی از یک دوربین ۱۰۸ شواپیکسلی بهره می‌برد، در حالی که مدل پوکو به دوربین ۶۴ شواپیکسلی تجهیز شده است. علاوه بر این باید به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روی این گوشی اشاره کرد.

رندرهای منتشر شده این دیوایس را در رنگبندی مشکی، آبی و بنفش به‌نمایش می‌گذارند. درحالی که همین چند روز پیش شیائومی از نسخه ۵G پوکو M6 Pro رونمایی کرده بود، حالا نوبت به نسخه ۴G آن رسیده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها