آغاز فروش نقدی و اقساطی آریزو FL 5 و X55 پرو توسط مدیران خودرو (اسفند۱۴۰۲)

فوریه 26, 2024 0 نظر 22

فروش نقدی و اقساطی آریزو FL 5 و X55 پرو مدیران خودرو آغاز شد

با ورود به فصل بهار و نزدیک شدن به فصل تعویض خودروهای قدیمی، شرکت آریزو با معرفی مدل‌های FL 5 و X55 پرو، فروش نقدی و اقساطی این خودروها را آغاز کرده است. این خودروها با طراحی مدرن، فناوری پیشرفته و امکانات رفاهی منحصر به فرد، به مناسب‌ترین گزینه برای مدیران و کسب‌وکارها تبدیل شده‌اند.

آریزو FL 5 با استفاده از موتور بنزینی بسیار سرحال و کارآمد، عملکرد بهینه و صرفه‌جویی در مصرف سوخت را تضمین می‌کند. از سوی دیگر، خودرو X55 پرو با طراحی مدرن و اسپرت، امکانات بی‌نظیر و فضای داخلی بزرگ، رانندگان را به تجربه‌ای استثنایی از رانندگی می‌رساند.

با شروع فروش نقدی و اقساطی این دو مدل خودرو، مدیران و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به راحتی خودروی مورد نظر خود را تهیه و از زیبایی، کیفیت و عملکرد بی‌نظیر آریزو لذت ببرند. از این رو، به‌تازگی شرایط خرید ویژه‌ای برای مشتریان فعال شدند که می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های معتبر آریزو، اطلاعات کامل درباره این پیشنهادات واژه رفع نمایند.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۷فروش فوق‌العاده نقد و اقساط مدیران خودرو برای عرضه دو خودرو آریزو ۵ FL و X55 پرو ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ توسط این شرکت اعلام شد.طرح جدید فروش نقد و اقساطی ۲ محصول مدیران خودرو از عصر امروز دوشنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.جزئیات فروش فوق‌العاده نقد و اقساط مدیران خودرو – اسفندماه ۱۴۰۲ در این طرح خودرو آریزو ۵ FL با دو روش خرید به صورت نقد و اقساط، با قیمت ۱ میلیارد و ۹۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و خودرو X55 پرو نیز با دو روش خرید به صورت نقد و اقساط و با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه خواهند شد.در روش خرید اقساطی نیز متقاضیان باید در هنگام ثبت نام ۵۰ درصد مبلغ خودرو را واریز و الباقی مبلغ را طی اقساط ۱ الی ۵ ساله پرداخت نمایند.شایان ذکر است ظرفیت فروش هر کدام از این محصولات حداکثر ۵۰۰ دستگاه و مدل تحویل خودروها ۱۴۰۲ خواهد بود. از دست ندهید: شرایط پیش فروش لاماری ایما در اسفند ۱۴۰۲ شرایط فروش نقدی جک J4، جک S3 و KMC X5 کرمان موتور در اسفند ۱۴۰۲

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها