معرفی نتایج آزمایش باتری گوشی سامسونگ گلکسی اس ٢۴

ژانویه 30, 2024 0 نظر 28

نتایج تست باتری گوشی سامسونگ گلکسی اس ٢۴ منتشر شد

گوشی هوشمند گلکسی اس ٢۴ سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی های این شرکت است. از آنجا که عمر باتری یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب یک گوشی هوشمند است، تست باتری از اهمیت بسیاری برخوردار است. نتایج تست باتری گلکسی اس ٢۴ سامسونگ به تازگی منتشر شده و برخی از جزئیات بسیار جالبی را درباره عمر باتری این گوشی فاش کرده است.

با توجه به نتایج تست، مشخص شده است که باتری گلکسی اس ٢۴ سامسونگ می‌تواند با بارگذاری استاندارد تا یک روز کارکرد داشته باشد. این نتیجه نشان دهنده بهبود چشم‌گیر عمر باتری گوشی نسبت به مدل های قبلی است. همچنین، عمر باتری در حالت استندبای به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

به طور کلی نتایج تست باتری گلکسی اس ٢۴ سامسونگ نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با داشتن یک باتری مطمئن و با عمر طولانی تر می‌تواند نیاز کاربران را برآورده کند و از این نظر نیز یک گزینه عالی برای خرید محسوب می‌شود.

نتایج تست باتری گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ – Samsung Galaxy S24 منتشر شد. آیا سرانجام پرچمدار سامسونگ، آیفون ۱۵ را شکست می‌دهد؟

گلکسی اس ٢۴، جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که با ابعاد جمع و جور خود هواداران زیادی برای خودش پیدا کرده است. این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۴،٠٠٠ میلی‌آمپر ساعت نیرو می‌گیرد. شاید تصور کنید این ظرفیت باتری برای یک گوشی مدرن کم است؛ ولی با توجه به ابعاد جمع و جوری که گلکسی S24 دارد، به‌نظر می‌رسد که این میزان کافیست.

وب‌سایت Gsmarena گوشی گلکسی اس ۲۴ را به آزمایشگاه خودش برده و باتری و شارژدهی آن را خیلی ریزبینانه بررسی کرده است. خوشبختانه مدلی که این گروه مورد آزمایش قرار داده، از چیپست اگزینوس ٢۴٠٠ سامسونگ قدرت می‌گیرد که در واقع همان نسخه قابل ارائه در ایران است.

نتایج تست باتری گوشی سامسونگ گلکسی اس ٢۴

نتایج تست باتری گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴

بررسی‌ها خبر از اختلاف فاحش شارژدهی دو مدل S24 و S23 FE می‌دهد. علاوه‌بر این، طبق فهرستی که این وب‌سایت منتشر کرده، نسل جدید از نسخه استاندارد S23 هم بیشتر شارژ نگه می‌دارد. این گوشی در یک سیکل ترکیبی توانسته ١٢:٠٧ ساعت شارژ نگه دارد، در حالی که نسل قبلی با یک باتری ٣،٩٠٠ میلی‌آمپر ساعتی توانسته بود در آزمون‌های سایت جی‌اس‌ام آرنا، ١١:٢٧ ساعت شارژ نگه دارد.

مقایسه شارژدهی باتری گلکسی اس ٢٣ با آیفون ١۵

این وب‌سایت به جز گوشی‌های سامسونگ، آیفون‌های اپل را هم بررسی می‌کند. یکی از تازه‌ترین گوشی‌های اپل، آیفون ۱۵ است که در آزمون‌های سایت Gsmarena توانسته شارژدهی ترکیبی ۱۳:۲۰ ساعتی را به‌دست بیاورد. این یعنی نزدیک به یک ساعت و پانزده دقیقه بیشتر از پرچمدار جدید آیفون شارژ نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا با آیفون ۱۵ پرو مکس؛ جدال بزرگان

به‌خاطر داشته باشید که این آزمایش فقط مختص به نسخه معمولی سری گلکسی S24 است؛ بنابراین منتظر انتشار آزمون‌های شارژدهی دو مدل دیگر گلکسی اس ۲۴ اولترا و پلاس نیز باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها