شروع فروش محصولات مدیران خودرو با مدل ۱۴۰۳ با جذابیت خاص

ژانویه 12, 2024 0 نظر 29

فروش محصولات مدیران خودرو با مدل ۱۴۰۳ شروع شد

شرکت مدیران خودرو با معرفت طولانی در صنعت خودروسازی، اخیراً محصولات جدید خود را با مدل ۱۴۰۳ معرفی کرده است. این محصولات شامل انواع لوازم جانبی و لوازم داخلی خودروها می‌باشند که به طراحی و کیفیت بالا مشتریان خواهان از این شرکت مطمئن می‌کنند.

محصولات مدیران خودرو با مدل ۱۴۰۳ شامل انواع کاور‌های صندوق عقب، محافظ سربه‌سر، فرمان، پدال و… است که با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری روز اروپا تولید می‌شوند. این محصولات همچنین دارای استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و نوسانات هستند.

تیم فروش مدیران خودرو با مدل ۱۴۰۳ با ارائه خدمات فروش حرفه‌ای و پشتیبانی مشتریان برتری خود را در بازار ایجاد کرده‌اند. همچنین، با ارائه محصولات با قیمت مناسب و تضمین کیفیت، این شرکت توانسته است منظماً بازارهای جدید را تصرف کند و مشتریان جدیدی را جذب کند.

اگر به دنبال محصولات با کیفیت و قیمت مناسب برای خودروی خود هستید، محصولات مدیران خودرو با مدل ۱۴۰۳ یکی از گزینه‌های مناسب شما خواهد بود.

فروش محصولات مدیران خودرو با مدل ۱۴۰۳ آغاز شد. خودروهای ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دستی، آریزو ۵ اسپرت و ام وی ام ایکس ۵۵ پرو در این طرح به فروش می‌رسند.

شرکت مدیران خودرو قصد دادر خودروهای ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دستی، آریزو ۵ اسپرت و ام وی ام ایکس ۵۵ پرو را در مدل ۱۴۰۳ ویژه دی ماه به مشتریان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این محصولات ام وی ام آشنا خواهیم شد.

فروش محصولات مدیران خودرو با مدل ۱۴۰۳

در این طرح ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دستی با قیمت نهایی ۷۰۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، آریزو ۵ اسپرت با قیمت ۱ میلیارد و ۹۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ام وی ام ایکس ۵۵ پرو با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند. همچنین مشتریان می‌توانند این خودروها را در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک مدادی خریداری کنند.

شرایط فروش خودرو مدیران خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها