تعیین قیمت آریزو ۶ جی تی؛ سدان شیک برای مدیران خودرو

مارس 14, 2024 0 نظر 20

قیمت آریزو ۶ جی تی، سدان‌ جذاب مدیران خودرو مشخص شد

آریزو ۶ جی تی، یکی از جدیدترین خودروهای سدان شرکت هایوندای است که به ویژه برای مدیران و کارآفرینان طراحی شده است. این خودرو با ظاهری شیک و مدرن، امکانات برتر و عملکرد قدرتمند، توانسته است توجه بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای لوکس را به خود جلب کند.

با اعلام قیمت آریزو ۶ جی تی، تصمیم گیری برای خریداران آسان تر خواهد شد. قیمت مناسب و منطقی این خودرو، با توجه به ویژگی های برتر و کیفیت بالا آن، انتظار می رود تعداد زیادی از مشتریان خود را جذب کند.

به طور کلی، آریزو ۶ جی تی یک گزینه عالی برای مدیران و کسانی است که به دنبال خودرویی شیک، خوش‌ساخت و با عملکرد برتر هستند. این خودرو از همه لحاظ برآورده کننده نیازهای این گروه از مشتریان است و با اعلام قیمت مناسب، انتظار می رود بازار خودرو را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۴قیمت آریزو ۶ جی تی به عنوان سدان‌ جدید مدیران خودرو مشخص شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری سدان چینی Arrizo 6 GT آشنا خواهیم شد.در حالی که شرکت مدیران خودرو قصد داشت طرح فروش آریزو ۶ جی تی را پیش از نوروز اجرا کند، اما اکنون خبرها حاکی از آن است طرح فروش این سدان جذاب بعد از تعطیلات آغاز خواهد شد. البته قیمت نهایی Arrizo 6 GT تعیین شده که در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری آن آشنا خواهیم شد.اعلام قیمت آریزو ۶ جی تیشرکت مدیران خودرو قیمت نهایی سدان آریزو ۶ GT را ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در نظر گرفت. این خودرو به یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو GDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌ها منتقل می‌شود. بیشتر بخوانید: نسخه جدید آریزو ۶ پرو به زودی در بازار ایران مشخصات فنی و امکانات فونیکس آریزو ۶ GT رسما اعلام شد چری آریزو ۶ قیمت خودرو قیمت ماشین مدیران خودرو ۱۴۰۲-۱۲-۲۴

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها