آیفون SE 4: دستگاه هوشمند پیشرفته اپل به قیمت مناسب + تصویر

مارس 4, 2024 0 نظر 22

آیفون SE 4، گوشی ارزان قیمت جدید اپل شبیه به آیفون ۱۴

آیفون SE 4، یک گوشی هوشمند بازار می‌باشد که به تازگی توسط شرکت اپل معرفی شده است. این گوشی ارزان قیمت از طراحی مدرن و ویژگی‌های برتری برخوردار است که آن را به یک گزینه عالی برای کاربران میان رده و کسانی که به دنبال یک گوشی با عملکرد خوب و قیمت مناسب هستند، تبدیل کرده است.

با وجود قیمت مناسب، آیفون SE 4 از طراحی شیک و زیبا، صفحه نمایش با کیفیت بالا، دوربین عالی و عملکرد قدرتمند برخوردار است. این گوشی از پردازنده قدرتمند A15 Bionic و سیستم عامل iOS 15 پشتیبانی می‌کند که عملکرد بهتری را نسبت به نسخه‌های قبلی فراهم می‌کند.

در کل، آیفون SE 4 یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با امکانات برتر و عملکرد قوی موثر برای کاربرانی است که به دنبال یک گوشی جدید و با کیفیت هستند.

ارسال شده توسط: مبین صادقیان ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۷رندرهای جدیدی از آیفون SE 4 منتشر شده که در بخشی از آن‌ها طراحی ناچ و فریمی مشابه آیفون ۱۴ نشان داده می‌شود. جزئیات را در ادامه خبر بخوانید.مردم دنیا منتظر نسل چهارم سری اس ای آیفون و البته پرچمدار سال ۲۰۲۴ اپل یعنی آیفون ۱۶ پرو مکس هستند و طبق اطلاعاتی که در اخبار تکنولوژی شنیده می‌شود، آیفون SE 4 به یک پنل اولد مجهز خواهد بود. چراکه این جنس پنل، اولین مورد برای یک گوشی میان‌رده و ارزان است. حالا اطلاعات جدیدی نیز در مورد طراحی قاب این نسل چهارمی اس ای منتشر شده که در این مطلب برایتان آورده‌ایم.اطلاعات جدید فاش شده از طراحی آیفون SE 4رندرهایی که اخیرا منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند آیفون اس ای ۴ طراحی فریم و ناچ بسیار مشابهی به آیفون ۱۴ دارد. طبق اطلاعات این منبع فاش کننده، آیفون SE 4 در پنل پشتی خود تنها یک دوربین خواهد داشت که این مورد را فاش‌کنندگان دیگری نیز حدس زده بودند.براساس تصاویر این منبع، آیفون SE 4 از قسمت پشتی شبیه اس ای ۲۰۲۲ است و قسمت جلویی آن به آیفون ۱۴ شباهت بیشتری دارد. یکی از موارد مهمی که تاکنون به‌صورت راز باقی مانده، در مورد دوربین این گوشی میان‌رده آیفون است. مشخص نیست که اپل آیا سنسور ۱۲ شواپیکسلی را حفظ خواهد کرد و یا دروبین قوی‌تری در انتظار کاربران آینده این گوشی قرار دارد. همچین نکته دیگری که از این طراحی آیفون SE 4 برداشت می‌شود، مربوط به عدم استفاده از دکمه Mute در کنار کلیدهای صدا است که باعث شده سوالات بسیاری در ذهن خوانندگان ایجاد شود. چراکه نظر برخی افراد استفاده از دکمه اکشن باتن مشابه سری آیفون ۱۵ در این گوشی میان رده است.برای پاسخ به همه این سوالات باید تا زمان عرضه این گوشی منتظر باشیم. طبق برخی ادعاها این گوشی در سال ۲۰۲۵ رونمای خواهد شد اما کارشناسانی هستند که اعتقاد دارند ممکن است این مراسم زودتر نیز برگزار شود. چراکه کارشناسان داخلی شرکت‌های وابسته به اپل، در حال دریافت اطلاعاتی از آیفون SE 4 هستند. در گجت نیوز بخوانید: آیفون SE 4 احتمالا با این طراحی جذاب، چشم و گوش مشتری‌ها را ببندد + ویدیو آیفون SE 4؛ یک قاتل پرچمدار ۵۰۰ دلاری که سامسونگ از آن متنفر است!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها