مدیرعامل شیائومی پوستر رسمی جدید خودرو برقی SU7 را منتشر کرد

دسامبر 28, 2023 0 نظر 27

پوستر رسمی مدل SU7 خودرو برقی شیائومی (Xiaomi) که توسط مدیرعامل این شرکت منتشر شد، یک گام مهم در جهت معرفی این خودرو برقی به بازارهای جهانی است. این پوستر با طراحی مدرن و جذاب خود، نشان دهنده آمادگی شرکت شیائومی برای ورود به بازار خودروهای برقی است.

مدیرعامل شرکت شیائومی، با انتشار این پوستر رسمی، به قدرت و تمامیت برند خود اعتماد اعلا و اطمینان از کیفیت و عملکرد خودرو برقی SU7 اشاره کرده است. این اقدام نشان از تمرکز این شرکت بر روی پیشرفت تکنولوژی و ارائه محصولات با کیفیت و مدرن به مشتریان خود دارد.

خودرو برقی SU7 طراحی زیبا و ویژگی‌های متنوعی را از جمله محرک الکتریکی قدرتمند، فضای داخلی فراخ و به روز، سیستم های ایمنی پیشرفته و فناوری های راهنمایی و رانندگی نوین دارد. انتشار این پوستر رسمی امیدواری برای عرضه موفق این خودرو برقی به بازار جهانی و جذب توجه مشتریان بین‌المللی است.

مدیرعامل شیائومی پوستری را از SU7، اولین خودرو برقی این شرکت منتشر کرد. سدان تمام الکتریکی اس یو ۷ فاصله زیادی تا عرضه در بازار ندارد.

اولین خودرو برقی شیائومی که مدت زیادی است زمزمه‌های آن به گوش می‌رسد، بالاخره در یک قدمی تولید و عرضه قرار گرفته. به همین خاطر، طی چند وقت اخیر تصاویری از آن در حال تردد در خیابان‌ها به بیرون درز پیدا کرده و حتی در گجت نیوز بر اساس آن‌ها به بررسی خودرو برقی شیائومی پرداختیم. بنا به جدیدترین اخبار خودرو، «لی جون» (Lei Jun) به‌عنوان مدیرعامل شیائومی هم اخیراً با انتشار پوستری از خودرو برقی این شرکت از طریق حساب رسمی ایکس/توییتر خود طرفداران و دنبال‌کنندگان را به هیجان انداخته است.

انتشار پوستر خودرو برقی مورد انتظار SU7 شیائومی

پوستر خودرو برقی شیائومی SU7

پوستر رسمی خودرو برقی شیائومی SU7

در تصویر منتشر شده از SU7 نمای کناری این سدان الکتریکی به چشم می‌خورد. همچنین بنا به نوشته‌های داخل تصویر، این خودرو متکی به سیستم عامل Hyper OS شیائومی است که اتصال افراد، خودروها و خانه‌ها به یکدیگر را ممکن می‌کند.

گذشته از محتویات پوستر SU7، انتظار می‌رود شیائومی همین امروز طی رویداد جدید خود رسماً این خودرو برقی را معرفی کند. مدیرعامل این غول فناوری چینی طی یک سری پست در شبکه‌های اجتماعی به Speed Ultra اشاره کرده است؛ شکل کامل نام سدان عملکردمحور SU7 که مانور زیادی روی سرعت می‌دهد.

شیائومی با اس یو ۷ برای اولین بار پا به دنیای خودرو می‌گذارد و به دنبال این است تا با ترکیب اکوسیستم و فناوری‌های پیشرفته خود، قدمی در راستای ایجاد تغییر در تجربه رانندگی بردارد. همان‌طور که لی جون هم خاطرنشان کرده، این خودرو الکتریکی شیائومی قرار نیست نمونه‌ای مشابه رقبا باشد و با تحقیقات گسترده‌ای که برای آن صورت گرفته، مسیر متفاوتی را در پیش می‌گیرد. حتی وعده داده شده که عملکرد این خودرو می‌تواند در حد و اندازه سدان‌های اسپرت الکتریکی عملکردبالا مثل تسلا مدل S و پورشه تایکان توربو S باشد!

پوستر خودرو برقی شیائومی SU7پوستر خودرو برقی شیائومی SU7

نکته کلیدی دیگری درباره خودرو الکتریکی Xiaomi که جای بحث دارد، قیمت آن است. در حالی که پیش‌بینی می‌شود قیمت SU7 در محدوده حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار باشد، عده‌ای معتقدند شیائومی در قیمت‌گذاری این خودرو کماکان به استراتژی همیشگی خود پایبند می‌ماند. این یعنی ممکن است حتی قیمت این محصول کمتر از ۳۰ هزار دلار باشد. در حال حاضر با استناد به گفته لی جون صرفاً می‌دانیم که اس یو ۷ «کمی گران» خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که شیائومی به‌عنوان یک شرکت حوزه تکنولوژی چه نوع خودرویی را روانه بازار می‌کند. بی‌شک تجربه شیائومی در حوزه گوشی‌های هوشمند و به‌صورت کلی تکنولوژی باید تاثیر محسوسی در خودرو تولیدی آن بگذارد.

نهایتاً گفتنی است که بنا به اطلاعات لو رفته تاکنون، SU7 در سه نسخه استاندارد، پرو و مکس عرضه می‌شود. پیشرانه این ماشین در پایین‌رده‌ترین نسخه دست کم ۲۹۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و ۳۸۶ اسب بخار باید خروجی حداکثری آن باشد. در ضمن دو باتری با ظرفیت‌های ۷۳٫۶ و ۱۰۱ کیلووات ساعتی برای اس یو ۷ در نظر گرفته شده است و با توجه به تست‌های صورت گرفته، شعاع حرکتی آن به ۸۰۰ کیلومتر می‌رسد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها