خانواده ردمی نوت ۱۳: پایان یافتن ماجراجویی هایپر او اس شیائومی در بازار جهانی

ژانویه 6, 2024 0 نظر 47

خانواده Redmi Note 13 یکی از جدیدترین اعضای خانواده ی هوشمند تلفن های همراه شیائومی می باشد که با پای سیستم عامل هایپر او اس به بازار خارج از چین وارد شده است. این گوشی با ویژگی ها و امکانات برتر خود توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید.
با صفحه نمایش بزرگ و رزولوشن بالا، دوربین عالی و پردازنده قدرتمند، Redmi Note 13 یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک گوشی هوشمند و قدرتمند می گردند. همچنین با قیمت مناسب خود، این گوشی محبوبیت زیادی پیدا کرده است و به خوبی در بازار جهانی عرضه شده است.
از دیگر ویژگی های مثبت این گوشی می توان به طراحی زیبا و سبک آن، باتری قوی و حافظه داخلی بزرگ اشاره کرد. به طور کلی، Redmi Note 13 با ویژگی های برتر و قیمت مناسب خود توانسته است به یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند در بازار جهانی تبدیل شود و تاکنون با بازخورد های مثبت کاربران همراه بوده است.

۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۴

با آغاز فروش جهانی خانواده ردمی نوت ۱۳ – Redmi Note 13، گستره سیستم عامل هایپر او اس شیائومی از مرزهای چین فراتر رفت.

اخیرا کمپانی شیائومی، پوسته سفارشی مبتنی بر اندروید HyperOS را در محصولات جدید خود، جایگزین MIUI کرده است. البته تاکنون گوشی‌های مجهز به هایپر او اس فقط در بازار چین پیدا می‌شدند؛ اما سری ردمی نوت ۱۳ این اتفاق  را تغییر داده است.

به‌تازگی ردمی نوت ۱۳ با تجهیز به این سیستم عامل و قیمتی معادل ۲۰۴ دلار در هند عرضه شد. نسخه پایه مدل‌های Pro و +Pro هم به‌ترتیب ۲۹۰ و ۳۶۰ دلار قیمت خورد. از امروز، فروش این گوشی‌ها در بازارهای جهانی نیز آغاز شده است؛ با این مشخصات فنی:

مشخصات ردمی نوت ۱۳

عامل هایپر او اس ردمی نوت 13

  • صفحه نمایش آمولد ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
  • تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک
  • حداکثر ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی
  • دوربین سلفی ۱۶ شواپیکسلی و دوربین اصلی ۱۰۸ شواپیکسلی
  • باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات

مشخصات ردمی نوت ۱۳ پرو و پرو پلاس

ردمی نوت13 پرو و پرو پلاسردمی نوت13 پرو و پرو پلاس

  • صفحه نمایش آمولد ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
  • تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۲ (مدل Pro)  و دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا (مدل +Pro)
  • حداکثر ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی
  • دوربین سلفی ۱۶ شواپیکسلی و دوربین اصلی ۲۰۰ شواپیکسلی
  • باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات (مدل Pro)  و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات (مدل +Pro)

اما HyperOS دقیقا چیست و چه مزایایی نسبت به MIUI دارد؟ این یک اندروید کاستوم جدید است که شیائومی آن را امن‌تر، سریع‌تر و کاربر محورتر از میوآی توصیف می‌کند. رابط کاربری آن، زیر و رو و دستخوش بهینه‌سازی‌های فراوانی شده است تا دستگاه، روان‌تر کار کند.

همچنین قابلیت‌های هوش مصنوعی ارتقایافته‌ای برای مواردی نظیر تبدیل عکس به دودل (doodle)، جستجوی تصویر و استخراج متن دارد که همه این‌ها می‌توانند تجربه کاربری بهتری را رقم بزنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها