آمار پرفروشی تماشاخانه در ایرانشهر منتشر شد!

مارس 16, 2024 0 نظر 17

در دوره بهمن و اسفند ماه ۱۴۰۲، مجموعه‌ای از نمایش‌ها در سالن‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر اجرا شدند. آمار فروش و تعداد تماشاگران چهار نمایش، شامل «ما هم مردمی بودیم»، «ژیلت»، «یکی نبود یکی بود» و «از نظر سیاسی بی ضرر»، اعلام شد.

نمایش «ما هم مردمی بودیم» توسط احسان ملکی اجرا شد و با میزبانی ۱۵۸۹ تماشاگر، فروشی معادل ۲۰۶ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان داشت.

«ژیلت»، کارگردانی حسن جودکی، با میزبانی ۲۰۳۸ تماشاگر، به فروشی معادل ۲۳۲ میلیون و ۶۷۱ هزار تومان دست یافت.

نمایش «یکی نبود یکی بود» به کارگردانی علی کوزه گر، با میزبانی ۴۴۹۱ تماشاگر به فروش ۷۷۱ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان دست یافت.

و در نهایت، نمایش «از نظر سیاسی بی ضرر»، که به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی اجرا شد، با میزبانی ۴۳۳۷ تماشاگر، فروشی معادل ۶۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داشت. این نمایش‌ها با حضور حاشیه‌های جذاب و موضوعات متنوع، موفقیت زیادی را به دست آوردند و توانستند تعداد زیادی از تماشاگران را جلب کنند.

۱۴:۰۸آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی بهمن و اسفند ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه رفتند، اعلام شد.به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ ‌ایرانشهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «ماه هم مردمی بودیم»، «ژیلت» ، «یکی نبود یکی بود» و «از نظر سیاسی بی ضرر» که بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده‌ کرمانی‌ به صحنه رفتند به تفکیک اجراها مشخص شد.نمایش «ما هم مردمی بودیم» به کارگردانی احسان ملکی که از ۲۹ بهمن ماه در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ و ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۲۴ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند و با میزبانی از ۱۵۸۹ تماشاگر، فروشی معادل ۲۰۶ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان داشته است.نمایش «ژیلت» به کارگردانی حسن جودکی که از ۱۸ بهمن در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۷۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۲ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه توانست با میزبانی از ۲۰۳۸ تماشاگر به فروشی معادل ۲۳۲ میلیون و ۶۷۱ هزار تومان دست پیدا کند.نمایش «یکی نبود یکی بود» به کارگردانی علی کوزه گر که از ۲۰ بهمن در سالن ناظرزاده‌ کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۱ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه توانست با میزبانی از ۴۴۹۱ تماشاگر به فروش ۷۷۱ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان دست پیدا کند.نمایش «از نظر سیاسی بی ضرر» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی که از ۱۸ بهمن در سالن ناظرزاده‌ی کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان اجراهای خود را آغاز کرد؛ با ۳۳ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند و با میزبانی از ۴۳۳۷ تماشاگر فروشی معادل ۶۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داشته است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها