آپدیت فوق العاده HyperOS شیائومی به زودی برای این ۲۰ گوشی عرضه می‌شود

فوریه 27, 2024 0 نظر 26

سر تیتر: آپدیت گلوبال HyperOS شیائومی به زودی برای این ۲۰ گوشی منتشر می‌شود

زیر متن: شرکت شیائومی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان، همواره به روزرسانی‌های نرم‌افزاری و پشتیبانی از محصولات خود توجه زیادی داشته است. در این راستا، آخرین خبرهایی حاکی از آماده‌سازی شیائومی برای ارائه آپدیت گلوبال HyperOS به برخی از گوشی‌های هوشمند خود است. این آپدیت احتمالا شامل بهبود کارایی سیستم عامل، امنیت و رفع باگ‌های موجود در نسخه‌های قبلی خواهد بود.

به گفته منابع آشنا، این آپدیت به زودی برای ۲۰ مدل گوشی شیائومی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود کاربران از این اقدام شیائومی بهره‌وری بیشتری از دستگاه‌های خود ببرند و از امکانات پیشرفته‌تر این شرکت بهره‌مند شوند. بنابراین، اگر یکی از خریداران یکی از مدل‌های مشمول این آپدیت هستید، بهتر است منتظر اعلام رسمی شیائومی بمانید تا به‌سرعت این آپدیت را بر روی گوشی خود نصب کنید و از بهبود عملکرد و امکانات جدید آن بهره ببرید.

ارسال شده توسط: مبین صادقیان ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۴آپدیت جدید سیستم عامل HyperOS شیائومی رسیده و در این مطلب می‌توانید با گوشی‌هایی که این به‌روز رسانی گلوبال را دریافت خواهند کرد، آشنا شوید.هایپر او اس سیستم عامل جدید شیائومی بوده که آن را برای جایگزینی با رابط کاربری اندرویدی می یو آی منتشر کرده است. حالا هم در آپدیت جدید این سیستم عامل، به بیش از ۲۰ دستگاه اجازه نصب این نسخه تازه را داده است. در بخش اخبار تکنولوژی سایت گجت نیوز، می‌توانید با این گوشی‌ها و دستگاه‌ها آشنا شوید.دستگاه‌هایی که آپدیت جدید HyperOS شیائومی را دریافت می‌کنندشیائومی هایپر او اس را هم‌زمان با معرفی شیائومی ۱۴ عرضه کرد که در مقایسه با می یو آی، رابط کاربری بهتر و روان‌تری را ارائه می‌کند. همچنین هم‌زمان با عرضه پوکو ایکس ۶ پرو، این سیستم عامل به خارج از چین نیز راه پیدا کرد. اکنون نیز دستگاه‌های زیادی در سراسر دنیا منتظر دریافت این آپدیت جدید هستند.گوشی‌های هوشمند سری شیائومی که آپدیت هایپر او اس را دریافت خواهند کردشیائومی ۱۳شیائومی ۱۳ پروشیائومی ۱۳ اولتراشیائومی ۱۳ لایتشیائومی ۱۲شیائومی ۱۲ لایتشیائومی ۱۲ پروشیائومی ۱۲ ایکسشیائومی ۱۲ تیشیائومی ۱۲ تی پروشیائومی ۱۳ تیشیائومی ۱۳ تی پروگوشی‌های هوشمند سری ردمی شیائومی که آپدیت هایپر او اس را دریافت خواهند کردردمی نوت ۱۳ ۴Gردمی نوت ۱۳ ۵Gردمی نوت ۱۳ پرو ۴Gردمی نوت ۱۳ پرو ۵Gردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۵Gردمی نوت ۱۲ ۵Gردمی نوت ۱۲ پرو ۵Gردمی نوت ۱۲ پرو پلاس ۵Gتبلت‌های شیائومی که این آپدیت را دریافت خواهند کردشیائومی پد ۶ردمی پد اس ایدستگاه‌هایی از شیائومی که از قبل با سیستم عامل هایپر او اس عرضه می‌شوندشیائومی واچ اس ۳شیائومی اسمارت بند ۸ پروشیائومی ۱۴شیائومی ۱۴ اولتراشیائومی پد ۶ اس پرو مطالب مرتبط: از کجا بفهمیم که آپدیت هایپر او اس شیائومی برای گوشی ما می‌آید یا نه؟ سیستم عامل هایپر او اس شیائومی از iOS اپل تقلید کرده است آپدیت شیائومی شیائومی هایپر او اس ۱۴۰۲-۱۲-۰۸

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها