پیشنهاد ویژه همراه اول برای جشن روز مادر

ژانویه 2, 2024 0 نظر 35

بسته های ویژه همراه اول برای روز مادر ارائه می‌شوند

به مناسبت فرا رسیدن روز مادر، همراه اول بسته های ویژه ای را برای مشتریانش ارائه می‌دهد. این بسته‌ها شامل امکانات ویژه و تخفیف‌های منحصر به فردی برای مشتریان خود دارند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از خدمات شبکه همراه اول استفاده کنند.

بسته های ویژه همراه اول شامل امکاناتی مانند تخفیف‌های ویژه برای تماس‌های داخلی و بین المللی، اینترنت با سرعت بالا، و همچنین بسته های پیامک و پیام صوتی ویدیویی هستند که به مشتریان این اجازه را می‌دهد که به بهترین شکل ممکن از ارتباطات خود استفاده کنند.

این بسته ها با قیمت های ویژه و بسیار مناسب برای همه افراد قابل دسترس هستند و فرصت مناسبی برای خرید و استفاده از خدمات و سرویس های همراه اول را فراهم می کنند.

بسته های ویژه همراه اول برای روز مادر اعلام شد. همراه اول به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) برای کاربران خود بسته‌های ویژه را در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و «روز مادر» برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود بسته های ویژه ترکیبی مکالمه و اینترنت را در نظر گرفت.

بسته های ویژه همراه اول برای روز مادر

همراه اول به مناسبت روز مادر ۲ بسته ترکیبی ویژه ۳ روزه شامل «مکالمه» و «اینترنت» را به تمام مشترکان خود ارائه می‌کند. در همین راستا مشتریان از امروز سه شنبه ۱۲ دی تا پایان روز پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۱ مربع» یکی از این بسته‌های را خریداری کنند.

در این طرح بسته «۲ گیگابایت اینترنت و ۲۰۰ دقیقه مکالمه» با قیمت ۱۰ هزار تومان و بسته «۶ گیگابایت اینترنت و ۶۰۰ دقیقه مکالمه» با قیمت ۲۵ هزار تومان قابل سفارش است. ضمن اینکه همراه اول قابلیت خرید چند باره این بسته‌ها در طول این اجرای این طراح را فراهم کرده است تا کاربران پس از اتمام بسته بتوانند بازهم از این بسته‌های ویژه بهره‌مند شوند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها