ویولنیست استثنایی از سر راه رفت.

ژانویه 22, 2024 0 نظر 33

درگذشت نورمن جویسون، فیلمساز قدیمی سینما، در سن ۹۷ سالگی خبری تلخ برای جامعه سینما و فیلم‌سازان است. نورمن جویسون با فیلم‌هایی همچون “ویولن‌زن روی بام”، “ستاره عیسی مسیح” و “در گرمای شب” به یاد مانده است. او به عنوان یک کارگردان پرسابقه و پرافتخار در حوزه سینما شناخته می‌شد. فعالیت‌های او در حوزه سینما از موزیکال‌ها تا درام‌ها و کمدی‌ها متنوع بود و فیلم‌هایش مورد تحسین و تقدیر بودند. درگذشت این هنرمند به عنوان یک اتفاق تلخ در دنیای سینما و به ویژه برای طرفداران سینماست.

۱:۳۳بانی‌فیلم: نورمن جویسون فیلمساز قدیمی سینما روز دوشنبه در سن ۹۷ سالگی درگذشت.سینمادوستان ایرانی جیسن را با موزیکال کلاسیک و معروفش «ویولن‌زن روی بام» به خاطر می‌آورند.خبر درگذشت این کارگردان پرسابقه در بیشتر خبرگزاری‌ها منتشر شد.سایت فیلم‌لینک با اشاره به شماری از ساخته‌های سینمایی نورمن جیسن نوشت:«نورمن جویسون نورمن جویسوناو کارگردان فیلم‌های «در گرمای شب»، «ماجرای تاج توماس»، «ویولن‌زن روی بام»، «ستاره عیسی مسیح» و… «عدالت برای همه»، «مهتاب‌زده»، «توفان»، و بسیاری از فیلم‌های کلاسیک دیگر بود.»لس‌آنجلس‌تایمز هم خبر درگذشت این کارگردان را منتشر کرد؛
«نورمن جویسون، تهیه‌کننده و کارگردان پرکار و پرافتخار سینما که فیلم‌هایش از موزیکال «ویولن‌‌باز روی بام» تا کمدی رمانتیک «مهتاب زده» تا درام «در گرمای شب» (که برنده اسکار بهترین فیلم شد)، را شامل می‌شود. درگذشت. او ۹۷ سال داشت.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها