موتورولا معرکه با ۸ گیگابایت رم به قیمتی استثنایی راهی بازار شد!

فوریه 15, 2024 0 نظر 23

گوشی موتورولا با ۸ گیگابایت رم به عنوان یک گوشی ارزان قیمت و با کارایی بالا وارد بازار شده است. کمپانی موتورولا با ارائه این گوشی تلاش کرده است تا به افرادی که به دنبال گوشی‌های ارزان قیمت با عملکرد مطلوب هستند، خدمت کند. این گوشی با قابلیت‌های برتر خود، گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که به دنبال تجربه‌ی کاربری خوب و عملکرد قدرتمند هستند اما نمی‌خواهند مبلغ زیادی را برای خرید گوشی خود اختصاص دهند.

این گوشی با ۸ گیگابایت رم، به کاربران امکان می‌دهد تا بدون هیچ نوسان و قطعی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها، تجربه‌ی استفاده از گوشی هوشمند را بهینه کنند. علاوه بر این، این گوشی با دوربین با کیفیت و قابلیت ضبط ویدیوهای با کیفیت برای عکاسی و فیلم‌برداری مناسبی به شمار می‌رود. همچنین، با ظاهری زیبا و صفحه‌نمایش با کیفیت، این گوشی ارزان قیمت به یک گزینه‌ی جذاب برای خرید تبدیل شده است. در مجموع، گوشی موتورولا با ۸ گیگابایت رم یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال گوشی ارزان قیمت و با کیفیت هستند.

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۷

موتو جی ۰۴ – Moto G04 گوشی ارزان قیمت جدید موتورولا با سیستم عامل اندروید ۱۴ است که هزینه خرید آن به ۱۰۰ دلار هم نمی‌رسد.

موتورولا که اخیرا گوشی‌های موتو G34 فایوجی و موتو G24 پاور را روانه بازار کرده بود، از یک گوشی ارزان قیمت دیگر در هند رونمایی کرد. این موبایل ۶٫۵ اینچی، موتو G04 نام دارد.

مشخصات گوشی ارزان قیمت موتورولا موتو G04

این گوشی هوشمند با ابعاد ۱۶۳٫۴۹ در ۷۴٫۵۳ در ۷٫۹۹ میلی‌متری و وزن ۱۷۸٫۸ گرمی، برای نمایش محتوا از یک پنل LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز استفاده می‌کند.

در زیر بدنه آن، تراشه Unisoc T606 نهفته است که اطلاعات را با کمک رم ۴ یا ۸ گیگ و حافظه داخلی حداکثر ۱۲۸ گیگابایتی پردازش و مدیریت می‌کند. البته آپشن استفاده از رم مجازی ۸ گیگ را هم دارد.

موتورولا موتو G04

دوربین اصلی موتو G04 در پنل عقب، ۱۶ شواپیکسلی است و  در جلو یک دوربین سلفی ۵ شواپیکسلی وجود دارد. به‌هر حال در محدوده قیمت این گوشی، نباید انتظار دوربین‌های آنچنانی داشته باشید!

دست‌کم سیستم عامل گوشی به‌روز است: اندروید ۱۴ با رابط کاربری My UX موتورولا. کمپانی سازنده همچنین وعده‌ی ارائه آپدیت‌های امنیتی به‌مدت ۲ سال را داده؛ ولی خبری از ارتقای ورژن اندروید آن در آینده نیست.

از دیگر امکانات گوشی جدید موتورولا باید به وجود یک اسپیکر با پشتیبانی از Dolby Atmos، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، حسگر اثر انگشت جانبی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت ۴G اشاره کنیم. برای تامین انرژی هم به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی متکی است که از طریق درگاه USB-C با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود.

گوشی ارزان قیمت موتورولاگوشی ارزان قیمت موتورولا

موتو G04 در هند چهار رنگ مشکی، سبز، آبی و نارنجی دارد و با این قیمت‌ها به‌فروش می‎‌رسد:

  • نسخه ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی: ۶۹۹۹ روپیه (معادل ۸۴ دلار)
  • نسخه ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی: ۷۹۹۹ روپیه (معادل ۹۶ دلار)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها