برگزاری مسابقه ۵G هکاتون دوم اپراتور همراه اول

ژانویه 28, 2024 0 نظر 36

دور دوم هکاتون ۵G همراه اول برگزار می‌شود

هکاتون ۵G همراه اول یک رقابت فناوری است که به دانشجویان و علاقمندان به فناوری ارتباطات فرصت می‌دهد تا به ارایه‌ی راهکارهای نوآورانه برای مسائل مختلف در حوزه‌ی ۵G بپردازند. در دور دوم مسابقه‌ی هکاتون ۵G همراه اول، شرکت‌کنندگان با مسائل پیش روی زیرساخت‌های ۵G و کاربردهای آن در حوزه‌های مختلف مانند صنعت، سلامت، حمل و نقل و … مواجه می‌شوند و باید راهکارهای خلاقانه و نوآورانه‌ای برای این مسائل ارائه دهند.

هدف اصلی از برگزاری هکاتون ۵G همراه اول، ترویج فناوری ۵G و ارتقای دانش و تخصص افراد در این حوزه است. این رقابت فرصتی است برای آشنایی با تکنولوژی‌های نوین و همچنین جایگاه ۵G در زندگی روزمره و صنایع مختلف. برگزاری دور دوم هکاتون ۵G همراه اول نشان از توجه این اپراتور به فناوری‌های پیشرفته و همچنین تمایل به حمایت از نوآوری و خلاقیت در جامعه دارد.

۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۷

مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول دومین هکاتون ۵G خود را با محوریت فناوری اینترنت نسل پنجم برگزار می‌کند.

دومین هکاتون ۵G همراه اول با همکاری آزمایشگاه Open 5G مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور برگزار می‌شود. از اهداف برگزاری این هکاتون می‌توان به توسعه آموزش و فرهنگ‌سازی در زیست بوم نوآوری صنعت ICT کشور، ایجاد محیط رقابتی برای شناسایی افراد و تیم‌های مستعد در حوزه فناوری شبکه نسل پنجم و شبکه‌سازی و جذب کاربران علاقه‌مند و نخبه در زیست بوم فناوری ۵G اشاره کرد.

برگزاری دور دوم هکاتون ۵G همراه اول

مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول دومین هکاتون نسل پنجم خود را با عنوان «چالش پیاده‌سازی پلتفرم شارژ هشورا در شبکه ‏‎۵G‎» و با هدف آشنایی شرکت‌کنندگان با فناوری ارتباطی نسل پنجم و پیاده‌سازی یک پلتفرم شارژ با معماری هشورا برای هسته شبکه ۵G شامل اجزا عملکردی برگزار می‌کند.

در این دوره به تیم‌های اول تا سوم این هکاتون جایزه نقدی به ارزش ۲ میلیارد ریال اعطا می‌شود و همچنین تیم‌های برتر از مزایای نخبگی بنیاد ملی نخبگان نیز برخوردار خواهند شد.

علاقه‌مندانی که قصد دارند در این هکاتون شرکت کنند با مراجعه به آدرس B2n.ir/MCI_5GHackathon_2 می‌توانند اطلاعات بیشتری را کسب کرده و تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ نیز در این هکاتون ثبت نام کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها