فروش ویژه خودروهای ۲۰۷ دستی فانروما، سورن پلاس و رانا پلاس در بهمن ماه ۱۴۰۲

ژانویه 23, 2024 0 نظر 24

شرایط فروش ۲۰۷ دستی فانروما، سورن پلاس و رانا پلاس در بهمن ۱۴۰۲

در ماه بهمن ۱۴۰۲، شرکت خودروسازی ملی ایران شرایط فروش ویژه برای خرید خودروهای ۲۰۷ دستی فانروما، سورن پلاس و رانا پلاس را اعلام کرده است. این شرایط فروش شامل تخفیف های ویژه، طرح های اقساطی بدون بهره و هدایای ویژه برای خریداران می باشد.

مشتریانی که تصمیم به خرید یکی از این خودروها دارند، می توانند از تخفیف های ویژه و هدایا فوق العاده ای که این شرکت برای آنها در نظر گرفته است بهره مند شوند. همچنین، طرح اقساط بدون بهره ای که در این شرایط فروش قرار دارد، به مشتریان این امکان را می دهد تا خودروی مورد نظر خود را با مبلغ کل راحت و بدون هرگونه هزینه اضافی خریداری نمایند.

بنابراین، اگر شما نیز به دنبال خرید خودروی ۲۰۷ دستی فانروما، سورن پلاس یا رانا پلاس هستید، بهتر است این فرصت را از دست ندهید و شرایط فروش ویژه ملی ایران را برای خرید خودرو در نظر بگیرید.

۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۱

شرایط فروش ۲۰۷ دستی فانروما، سورن پلاس و رانا پلاس در بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ارتقا یافته، سورن پلاس با موتور جدید و رانا پلاس ارتقا یافته به مشتریان عرضه می‌شوند.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام خودروهای پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ارتقا یافته، سورن پلاس با موتور جدید و رانا پلاس ارتقا یافته را ویژه متقاضیان اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ عرضه می‌کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این سه محصول ایران خودرو آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش ۲۰۷ دستی فانروما، سورن پلاس و رانا پلاس

شرایط فروش 207 دستی پاناروما

در این طرح رانا پلاس با سه پیش‌پرداخت ۲۲۵ میلیون و ۷۶۷ هزار تومان (موعد تحویل خرداد ۱۴۰۳)، پیش‌پرداخت ۲۰۳ میلیون و ۱۹۴ هزار تومان (موعد تحویل تیر ۱۴۰۳)، پیش‌پرداخت ۱۸۰ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان (موعد تحویل مرداد ۱۴۰۳) به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری و نقره‌ای متالیک به فروش می‌رسد.

مشتریان می‌توانند در این طرح سورن با موتور XU7P را نیز با قیمت مصوب ۴۵۹ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان (موعد تحویل ۹۰ روزه) خریداری کنند. همچنین امکان خرید این خودرو با دو پیش‌پرداخت ۲۲۹ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان (موعد تحویل تیر ۱۴۰۳) و پیش‌پرداخت ۲۰۶ میلیون و ۶۰۳ هزار تومان (موعد تحویل مرداد ۱۴۰۳) خریداری کنند. این خودرو در رنگ‌های طرح پیش فروش در رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک و آبی کبود به فروش می‌رسد.

در این طرح پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقا یافته نیز با پیش‌پرداخت ۲۴۹ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان (موعد تحویل مرداد ۱۴۰۳) در رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیتانیوم، قرمز دو پوششه، آبی کاسپین و نقره‌ای به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات ۲۰۷ سقف شیشه‌ای ارتقا یافته منتشر شد

معرفی سورن پلاس جدید با موتور XU7P + مشخصات فنی

کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات رانا پلاس ارتقا یافته منتشر شد

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها