تاریخ معرفی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا اعلام شد!

فوریه 19, 2024 0 نظر 31

تاریخ رونمایی از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا مشخص شد

شرکت شیائومی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان، به‌تازگی تاریخ رونمایی از گوشی جدید خود یعنی شیائومی ۱۴ اولترا را اعلام کرد. این گوشی که از جدیدترین فناوری‌ها و ویژگی‌های پیشرفته برخوردار است، در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۲ به صورت رسمی معرفی و عرضه خواهد شد.

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا با صفحه نمایشی فوق‌العاده با کیفیت تصویر ۴K و نرخ تازه ساخت ۱۲۰ هرتز، به همراه دوربین‌های پیشرفته‌ای که امکان عکاسی با رزولوشن بالا و زوم عالی ویدئویی را فراهم می‌کنند، به شما تجربه‌ای بی‌نظیر از استفاده از یک گوشی هوشمند ارایه می‌دهد. همچنین، این گوشی با پردازنده قدرتمند و باطری با ظرفیت بالا، برای کاربران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای، گزینه‌ای عالی برای استفاده روزمره و سرگرمی فراهم می‌کند.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۶کمپانی شیائومی به‌طور رسمی اعلام کرد که ابتدا در کشور چین و چند روز پس از آن، در بارسلونا از گوشی ۱۴ اولترا – Xiaomi 14 Ultra رونمایی می‌کند.شیائومی روز ششم اسفند در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل، از پرچمدار جدید خود شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی خواهد کرد. پیش از آن اما مراسم جداگانه‌ای به‌تاریخ ۳ اسفند (۲۲ فوریه) در چین برای معرفی این گوشی برگزار خواهد شد. این کمپانی، تصاویری را هم منتشر کرده است که پرچمدار جدید را در دو رنگ مشکی و سفید نشان می‌دهند. پیش‌تر بارها به مشخصات فنی شیائومی ۱۴ اولترا پرداختیم و اینجا از آن گذر می‌کنیم. اما یک تبلت جدید ۱۲٫۴ اینچی هم به‌نام شیائومی پد ۶ اس پرو در راه است. این که سومین تبلت از سری Xiaomi Pad 6 خواهد بود، نمایشگری با رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۳ به ۲ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز دارد.از دیگر مشخصات فاش شده‌ی این تبلت، باید به قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام، پشتیبانی از وای-فای ۷ و فست شارژ ۱۲۰ وات اشاره کنیم. شیائومی ۱۴ ۱۴۰۲-۱۱-۳۰

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها