فروش ویژه کامیون کمپرسی شکموتو X5000D در پایان سال ۱۴۰۲

مارس 6, 2024 0 نظر 37

کامیون کمپرسی شکموتو X5000D یکی از بهترین و پرکاربردترین مدل‌های کمیون‌های کمپرسوری است که می‌تواند در انجام کارهای سنگین و پرزحمت مورد استفاده قرار گیرد. در اسفند ماه ۱۴۰۲، فروش و ارائه این محصول به شرایط استثنایی و ویژه ای جهت مشتریان عزیز قرار گرفته است.

این کامیون کمپرسی با ظرفیت و عملکرد بالا، از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده و با دقت بالا و استحکام فوق‌العاده، توانایی انجام کارهای سنگین و زمان‌بر را دارد. با توجه به فروش ویژه این محصول در اسفند ماه، مشتریان فرصت عالی برای خرید یک کامیون کمپرسی با کیفیت و قیمت مناسب را خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این کامیون کمپرسی شگفت‌انگیز، می‌توانید با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید و از شرایط ویژه‌ی این فروش استثنایی بهره‌مند شوید. تنها به یاد داشته باشید که تعداد محدودی از این کامیون‌ها در این فروش ویژه موجود است، بنابراین عجله کنید و این فرصت را از دست ندهید.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵شرکت آرین دیزل با انتشار اطلاعیه‌ای، طرح فروش سه مرحله‌ای کامیون کمپرسی شکموتو X5000D ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.طرح فروش یکی از جدیدترین محصولات شرکت آرین دیزل با نام شکموتو X5000D با توانایی حمل بار تا ۲۶ هزار کیلوگرم از روز سه شنبه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ثبت نام ادامه خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح و معرفی اجمالی این کامیون کمپرسی می‌پردازیم.شرایط فروش سه مرحله‌ای کمپرسی شکموتو X5000D – اسفند ۱۴۰۲بر اساس این طرح کامیون کمپرسی شکموتو X5000D (مدل ۱۴۰۳) با پرداخت ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در مرحله اول (ثبت نام) و پرداخت ۱ میلیارد تومان در مرحله دوم (هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۳)، و الباقی مبلغ در زمان ارسال دعوتنامه به خریداران عرضه می‌شود.همچنین موعد تحویل این کامیون به خریداران خرداد ۱۴۰۳ اعلام شده است. لازم به ذکر است سود مشارکت در این طرح ۱۸ درصد، سود انصراف ۱۰ درصد و سود تاخیر ۱۲ درصد اعلام شده است.معرفی کمپرسی شکموتو X5000D آرین دیزلاین کمپرسی ۴×۶ با سقف تخت با یک پیشرانه قدرتمند ۱۰.۸ لیتری دیزلی توربوشارژ با کد ISM450E5 با حداکثر توان ۴۵۰ اسب بخار در ۱۲۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۰۸۰ نیوتن متر به همراه سیستم کنترل الکترونیکی موتور عرضه شده است که جزو بهترین‌ها در کلاس کمپرسی‌های داخل کشور به شمار می‌رود. نیروی این پیشرانه توسط یک گیربکس ۱۸ سرعته FAST AMT با ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب به چرخ‌های XD5000D منتقل می‌شود. محصول آرین دیزل علاوه بر تضمین عملکرد پایدار و کارآمد، توانایی صعود شیب حداکثر ۳۰ درصد با بار کامل را نیز دارد.امکانات رفاهی و ایمنی X5000Dعلاوه بر پیشرانه قوی، این کمپرسی از سطح امکانات ایمنی و رفاهی خوبی برخوردار است که عبارتند از:سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک (AEBS)سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)سیستم ترمز کمکیسیستم ترمز موتور CUMMINS JACBO ADRرتاردر FAST FHB400سیستم هشدار خروج از لاین (LDWS)سنسور نقاط کوردوربین ۳۶۰ درجهکروز کنترلتهویه هوای اتوماتیکقفل مرکزی با کنترل از راه دورشیشه های برقیصندلی راننده با سیستم گرمایش الکتریکیآینه‌های داخلی با گرمایش الکتریکیسیستم هشدار کمربند ایمنیچراغ‌های روز LEDروشنایی خودکار چراغ‌هامخزن هوای فشرده آلومینیومینمایشگر چندرسانه‌ای خودروسیستم پایش فشار باد تایرها TPMSسقف شیشه‌ای همچنین بخوانید: شرایط فروش کامیون‌ها و کشنده دیما دیزل در اسفند ۱۴۰۲ شرایط فروش کامیون کشنده فوتون H5 در بورس کالا + قیمت و مشخصات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها